Aliniați echilibrarea corpului de pierdere în greutate

Pierdere in greutate sullivan

Ar trebui să urmați o dietă de tip corp? Forma corpului tău poate ajuta la informarea dietei potrivite pentru tine, spun susținătorii dietei de tip corp.

Pierdere rapidă în greutate acasă. Rețete de slăbire la domiciliu și alte metode medicale

Ce vezi? Vedeți membre lungi și slabe? Șolduri largi și puțină burtă?

aliniați echilibrarea corpului de pierdere în greutate dr gri rockford il pierdere în greutate

Un corp sportiv, musculos? Aceasta este ceea ce se numește dieta de tip corp.

aliniați echilibrarea corpului de pierdere în greutate pierdere în greutate tendințe 2021

Ce este să mănânci pentru tipul tău de corp? Susținătorii acestui plan spun că tipul tău de corp îți poate oferi indicii despre metabolismul și hormonii tăi și, prin urmare, cât de bine procesezi carbohidrații și de câtă proteină ai nevoie.

Ca să nu mai vorbim, vă poate spune dacă veți fi cea mai sănătoasă și mai energizată versiune a dvs. Există unele cercetări care sugerează că fiecare tip de corp împărtășește anumite caracteristici în ceea ce privește greutatea, grăsimea și mușchii - dar există mai puține date care să susțină recomandările dietetice și de exerciții fizice, deci nu vă așteptați să fie un glonț magic.

Cum funcționează dieta tipului de corp? Dacă ați mâncat bine și ați făcut exerciții fizice, este posibil să nu obțineți rezultatele pe care le căutați.

Ce este să mănânci pentru tipul tău de corp?

Problema este că legarea trăsăturilor de personalitate cu tipul de corp devine problematică și se îneacă în tendințe și stigmatizare rapid. Când vine vorba de corpul tău, Catudal spune că există elemente comune printre tipurile de corp care sugerează cât de mult mușchi sau grăsime ai tendința de a avea, precum și cât de rapid sau de lent poate fi metabolismul diete pentru a slabi și, prin urmare, cât de ușor sau dificil poate fi să slăbești.

Cu toate acestea, nu există o mulțime de cercetări despre modul în care somatotipul unei persoane ar putea să-și informeze mai bine dieta și obiceiurile de exercițiu. Există, totuși, puține diferențe de compoziție corporală.

Un mic studiu trecut din Revista Americană de Biologie Umanăau examinat 63 de bărbați cu vârste cuprinse între 18 și 40 de ani. Au descoperit că cei ale căror corpuri erau lungi și slabe aveau într-adevăr mai puțină grăsime corporală, cântăreau mai puțin și aveau o masă corporală mai slabă comparativ cu cei cu figuri curbate sau clepsidră.

Au ajuns greutatea de viteză pierde concluzia că somatotipul este legat de factori precum dieta, activitatea fizică, ciclul de greutate, indicele de masă corporală IMC și chiar starea bolii. Cei cu cifre curbate au avut o tensiune arterială diastolică mai mare în comparație cu participanții slabi și slabi, precum și cei care au avut o cifră de clepsidră.

Femeile slabe și slabe erau, de asemenea, mai susceptibile de a fi subponderale. Interesant este că, atunci când cercetătorii și-au analizat aportul alimentar, indivizii curbiți au consumat mai multe proteine, iar cei slabi au consumat cel mai puțin. Vă ajută să vă aliniați așteptările cu ceea ce este posibil pentru dvs.

Tipul corpului Dieta 101: Ghidul final

Tipurile de corp și cum să vă cunoașteți tipul Există trei tipuri principale de corpuri, spune Catudal. Exercițiile zilnice, obiceiurile de dietă și chiar modificările metabolice aliniați echilibrarea corpului de pierdere în greutate timpul sarcinii și al menopauzei vă pot distorsiona tipul de corp, astfel încât s-ar putea să nu recunoașteți ce vă aparține imediat. Factorii stilului de viață ar fi putut, de asemenea, să vă schimbe corpul, astfel încât să fiți acum mai mult de tip hibrid.

Dacă nu știți clar unde cade a ta, un indiciu al stării metabolice mai naturale a corpului tău este cum arăta corpul tău când erai adolescent târziu sau la vârsta de douăzeci de ani, spune Catudal. În continuare, iată câteva indicii, din Doar tipul tău, pentru a identifica unde cazi: Ectomorf Subțire, lungă și slabă. Aveți o structură osoasă mai mică, cu umeri care tind să fie mai îngustați decât șoldurile.

Personal Trainer: Antrenament functional pentru pierderea in greutate

De-a lungul anilor, puteți observa, de asemenea, că aveți probleme cu creșterea în greutate. Acest tip poate manipula de obicei mai mulți carbohidrați. Mesomorf Ești mai dominat de mușchi, cu o siluetă de clepsidră și un cadru mediu.

Meniu cont utilizator Pierde in greutate capata atentie.

EndomorfAveți mai multe grăsimi corporale. Catudal spune că femeile care sunt endomorfe pot fi descrise ca curbacee, în timp ce bărbații pot fi numiți înverșunați. Ai tendința de a purta greutate în burtă, șolduri și coapse.

Expert de opinie

Un endomorf poate fi mai predispus la rezistența la insulină și, prin urmare, trebuie să urmărească aportul de carbohidrați. Rezistența la insulină se întâmplă atunci când celulele nu pot lua în mod eficient glucoza din sânge și pancreasul dvs. Cartea sa include un test care vă ajută să identificați dacă vă încadrați cu atenție într-unul dintre cele trei tipuri principale, de mai sus sau într-un tip hibrid, descrise mai jos.

Ecto-mezomorfe Acest tip de corp este slab și musculos.

Cum să strângeți corpul în 3 luni. Nutriție pentru un corp în formă

Meso-EndomorfiAcest lucru înseamnă puternic, dar mușchii nu sunt bine definiți, ca un jucător de fotbal. Unde diferă cel mai mult este raportul lor de macronutrienți, deși unele alimente pot fi mai potrivite pentru anumite tipuri de corp. De exemplu, un endomorf probabil nu ar mânca fulgi de ovăz, deoarece se crede că acest tip de corp este cel mai bine să mănânce mai puține carbohidrați. În schimb, ar opta pentru un mic dejun bogat în proteine, cum ar fi ouăle.

Aceasta înseamnă că veți mânca o dietă moderată cu proteine, cu conținut aliniați echilibrarea corpului de pierdere în greutate de grăsimi și o dietă mai bogată în carbohidrați în comparație cu celelalte diete. Mic dejun Făină de ovăz cu fructe și nuci Gustare Shake proteic Masa de pranz Salată cu o varietate de legume tocate, acoperite cu pui și vinaigrette Gustare Mere și migdale Masa de seara Creveți la grătar și broccoli peste quinoa Un mezomorf va avea ca scop împărțirea caloriilor destul de uniform între macronutrienți, spune Catudal.

Citiți: bogat în proteine, cu un conținut scăzut de carbohidrați. Consumați cereale la prânz sau cină, în funcție de ora antrenamentului, sfătuiește el. Mic dejun Ouă și spanac Gustare Baton de proteine Masa de pranz Înveliți de salată de curcan prăjită Gustare Legume și hummus Masa de seara Pui cu taitei de dovlecei si quinoa Avantajele posibile ale urmării unei diete de tip corp Învățarea despre somatotipul dvs.

De asemenea, vă poate îndepărta de dietele mai extreme care, în cel mai bun caz, nu vor funcționa și, în cel mai rău caz, se vor întoarce. Ectomorfele, de exemplu, excelează pe un plan cu conținut ridicat de carbohidrați, astfel încât o dietă ceto extrem de scăzută în carbohidrați le poate pregăti pentru eșec. Este unul dintre motivele pentru care cea mai recentă dietă nu este garantată pentru a vă oferi aceleași rezultate ca și prietenul dvs.

Pagina principala Un supliment bun pentru scăderea în greutate Mineralele, precum vitaminele, sunt substanțe nutritive non-energetice. Dacă dieta dvs. Acest lucru se datorează faptului că experții recomandă rareori utilizarea unei singure substanțe pe cont propriu, deoarece este un supliment bun pentru pierderea în greutate pentru o funcționare optimă a corpului dumneavoastră.? Acest lucru se datorează faptului că experții rareori recomandă utilizarea unei singure substanțe pe cont propriu, deoarece este necesar un aport echilibrat de nutrienți pentru ca organismul dvs. Nu uitați: exagerările pot fi dăunătoare!

Veți primi, de asemenea, o verificare a realității obiectivelor dvs. Deși oricine își poate oferi tipul de corp născut o schimbare dramatică, depinde de cât timp și efort doriți să depuneți, spune Catudal.

S-ar putea să te străduiești acum pentru abs definite, dar este posibil să nu fie potrivit pentru corpul tău - și este în regulă.

aliniați echilibrarea corpului de pierdere în greutate top 20 de moduri de a pierde burta grasime

De exemplu, endomorfii au tendința de a pierde în greutate mai greu. Știind acest lucru înainte de timp vă poate ajuta să vă angajați în munca necesară sau să vă ajustați dieta în consecință prin reducerea carbohidrațilorspune ea.

aliniați echilibrarea corpului de pierdere în greutate pierderea în greutate a acneei

Există adesea o mulțime de frustrări implicate în pierderea în greutate și cunoașterea tipului de corp vă poate ajuta să stabiliți în mod corespunzător așteptările. Mai multe planuri de alimentație, cum ar fi dieta tipului de corp Dieta cu supă de varzăDieta intermitentăDieta ketogenicăDieta mediteraneanăDieta militarăDieta MINDDieta PaleoWW Dezavantaje ale dietei de tip corp Mulți experți nu sunt de acord că există suficiente date pentru a susține o dietă de tip corp.

În acest plan, merele ar fi sfătuiți să limiteze boabele și carbohidrații amidonici pentru a ajuta la îmbunătățirea sensibilității la insulină.

Linia de jos Se spune adesea că nu trebuie să săriți o zi de picior. Antrenamentele pentru picioare sunt importante din mai multe motive, dar sunt uneori neglijate în favoarea antrenamentelor din partea superioară a corpului. În schimb, ar trebui să urmați un program de exerciții care susține un corp echilibrat, care include o bază solidă și stabilă.

Acest lucru este adevărat, indiferent dacă te-ai descrie cu orice tip de corp, spune ea, adăugând că chiar și ectomorfii care au o burtă mai mare sunt expuși riscului de probleme de sănătate. De asemenea, luați în considerare faptul că mulți oameni nu se încadrează într-un sistem de organizare puțin îngrijit de tipuri de corp, spune Nanci Guest, dr. Guest observă, de asemenea, că nu există suficientă știință pentru a sugera că puteți face exerciții pentru tipul dvs.

Cum să lucrați în funcție de tipul de corp specific În plus față de alegerile alimentare, o dietă de tip corp recomandă, de asemenea, să vă aliniați echilibrarea corpului de pierdere în greutate somatotipul să vă ghideze către antrenamentul ideal pentru dvs. Ectomorf S-ar putea să vă simțiți gravitați spre sporturile de anduranță, cum ar fi alergarea, dar adăugarea unui antrenament de rezistență cum ar fi ridicarea greutății sau exerciții de greutate corporală vă poate ajuta să vă construiți mușchii tonifiați și slabi și să reduceți riscul de rănire.

aliniați echilibrarea corpului de pierdere în greutate mercyme cântăreață pierdere în greutate

Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT este eficient deoarece antrenează atât sistemele cardio anaerobe, cât și cele aerobe, precum și consolidarea forței și a mușchilor.

Mesomorf Aveți tendința de a construi mușchi cu ușurință, iar sporturile care necesită explozii rapide de forță și putere cum ar fi fotbalul sau hocheiul tind să vină ușor. Dar este, de asemenea, ușor pentru dvs. Rețineți că modificarea antrenamentelor, efectuarea antrenamentelor care variază în intensitate cum ar fi antrenamentul HIIT, sprinturi sau kickboxing și schimbarea rutinei de antrenament la fiecare câteva luni pot ajuta la evitarea acelor platouri și la menținerea dvs.

Endomorf Adăugarea antrenamentelor HIIT la rutina de antrenament odată cu creșterea rezistenței și rezistenței este o modalitate excelentă de a stimula arderea suplimentară a grăsimilor care continuă chiar și după antrenamente. Dacă sunteți în căutarea unui nou mod de a aborda un program de dietă și exerciții fizice, urmarea somatotipului dvs. Acestea fiind spuse, experții din toate părțile nu sunt de acord că datele științifice acceptă urmărirea acestui tip de program.

Rezultatul este că este sigur, deoarece se concentrează în general pe alimentele integrale bogate în nutrienți, este echilibrat și nu elimină niciun grup alimentar.

Recomandate Pe Portalul

Ațiputeafiinteresat