Ardeți vă grăsimea

ardeți vă grăsimea

Momentul exact în care începi să arzi grăsimile când faci sport Pentru a ști când începi să arzi grăsimi, trebuie doar să te uiți la ritmul cardiac: important este să știi care este maximul tău.

ardeți vă grăsimea

Pentru a calcula ritmul cardiac maxim, putem folosi două formule, în funcție de nivelul de activitate. Când vă alăturați pentru prima dată la sală, o faceți cu intenția de a vă forma, de a câștiga masă musculară sau de a arde grăsimi.

Nu există nicio surpriză, sunt cele trei obiective cele mai comune. Dar pentru a le obține, trebuie să iei trei căi diferite. Și astăzi vom vorbi despre ultimul dintre ei: slăbi.

Ardeți mingea de grăsime

Pentru a scăpa de intestinul pe care îl ardeți vă grăsimea, trebuie să începeți să ardeți grăsimi. Și pentru a ardeți vă grăsimea acest lucru, nu este suficient să începem să alergăm ca nebunii, să mergem cu bicicleta ore în șir sau să ne omorâm în clasa HIIT.

Primul pas este să ne cunoaștem corpul pentru a cunoaște momentul exact în care va începe să tragă combustibilul acumulat ani de zile în vechii noștri papagali. De asemenea, este important să știțir momentul exact în care corpul nostru arde grăsimi și nu arde mușchi.

Ardeți un kilogram de grăsime pe săptămână

Da, pentru că dacă exercităm exerciții în cameră de luni de zile și am câștigat volum muscular și începem să facem cardio, riscăm ca corpul nostru să ardă mușchi în loc de grăsime. Cum să știm momentul exact în care corpul nostru arde grăsimi? Noi toți avem o frecvență cardiacă în repaus, care ar fi un fel de ritm cardiac scăzut și o frecvență cardiacă maximă.

Și între aceste valori există diferite zone de ritm cardiac care corespund intensității antrenamentului și care sunt legate de diferitele beneficii pe care ni le poate oferi exercițiile fizice. Există diferite moduri de a specifica zonele ardeți vă grăsimea ritm cardiac.

ardeți vă grăsimea

O modalitate simplă este de a le defini ca procente din ritmul cardiac maxim. Și pentru a face acest lucru, trebuie mai întâi să calculați ritmul cardiac maxim. Deci, dacă ai 40 de ani, tu HRmax va fi În acest caz, dacă aveți 40 de ani, HRmax va fi de Cu toate acestea, nu ar trebui să petreceți mai mult de 30 de minute în această stare, deoarece petreceți prea mult timp în zone cu HR max poate duce la arsuri musculare, ceea ce nu vrem.

Ardeți mai multă grăsime

Cu Apple Watch puteți măsura ritmul cardiac Tipuri de exerciții în funcție de zona inimii în care ne aflăm Putem diferenția cinci zone diferite, și faceți diferite planuri de antrenament care pot include munca fizică în aceste cinci zone. Vom face această diviziune în cinci părți și vom vedea ce înseamnă să lucrezi în fiecare domeniu și care sunt beneficiile.

ardeți vă grăsimea

Antrenamentul la această intensitate vă va crește recuperarea și pregătește-te să te antrenezi în zonele cu cea mai mare frecvență cardiacă.

Pentru a vă antrena la această intensitate, alegeți sporturi în care vă puteți controla cu ușurință ritmul cardiac, cum ar fi mersul pe jos sau cu bicicleta.

Ardeți grăsimea de burtă

Ar trebui să poți continua să te antrenezi mult timp la această intensitate. Aceasta este zona care vă îmbunătățește rezistența generală: corpul dumneavoastră se va îmbunătăți în oxidarea și arderea grăsimilor, iar capacitatea musculară va crește odată cu densitatea capilarelor. Adică vă va îmbunătăți circulația sângelui. Aceasta este zona în care acel acid lactic enervant începe să se acumuleze în sânge.

ardeți vă grăsimea

O să respiri greu și alergând aerob. Dacă te antrenezi la această intensitate, îți vei îmbunătăți rezistența.

Ardeți grăsimea pe spate.

Corpul tău își va îmbunătăți consumul de carbohidrați pentru energie și va putea susține niveluri mai ridicate de acid lactic în sânge pentru mai mult timp. Inima, sângele și sistemul respirator vor funcționa la capacitatea maximă.

ardeți vă grăsimea

Acidul lactic se va acumula în sânge și după câteva minute nu veți mai putea continua la această intensitate. Sportivii profesioniști lucrează adesea la aceste niveluri cu intervale maxime de efort care le îmbunătățesc rezistența.

  1. Pin on pierdere în greutate
  2. Plan dieta hiperproteica

Dar dacă sunteți un amator, mai bine să nu vă apropiați de această zonă în primele luni. Ați putea dori, de asemenea:.

  • Ce este slăbitul din greutate?
  • Cum ardeți grăsime pe spate | - Ardeți grăsimea pe spate

Ațiputeafiinteresat