Arderea grăsimilor mitocondriale, L-CARNITINA: DE CE SĂ CONSUMĂM ACEST SUPLIMENT? Arderea grăsimilor mitocondriale

Arderea grăsimilor mitocondriale, Ce este L-Carnitina si cum ajuta la arderea grasimilor | roera.ro

Pentru ce este L-carnitină și cum să o ia? Complicaţiile L-carnitina nu este într-adevăr un supliment alimentar nou. Acesta a câștigat popularitate încă din anii 80 ai secolului trecut, dar, așa cum se întâmplă de obicei în industria nutriției sportive, a fost înlocuit treptat de alte arzătoare de grăsimi, probabil, mai promițătoare. Cu toate acestea, recent a început o revenire activă, în ciuda recenziilor negative și a diverselor povești dubioase care sunt răspândite de cei care nu l-au folosit niciodată.

Că nu este eficient și nu este în siguranță.

Ghidul relaţiilor interrasiale Deşi grăsimea brună a fost identificată încă din secolul al XVI-lea, rolul ei surprinzător în procesul de ardere a caloriilor a fost descoperit ­de-abia în urmă cu ceva mai mult de un deceniu. Ei nu deţin mecanismul prin care organismul produce căldură pentru organele interne atunci când afară este frig: tremuratul. Grăsimea brună le furnizează căldură. Arde la fel de multe calorii ca muşchii Culoarea maronie este dată de numărul foarte mare de mitocondrii din acest tip de celule adipoase.

Chestia este că marea majoritate a substanțelor care ard grăsime sunt într-adevăr îndoielnice doar pentru că nu dau rezultatele promise. În cazul L-carnitinei, situația este diferită. S-au acumulat o mulțime arderea grăsimilor mitocondriale cercetări bune despre aceasta, recenzii și rezultate, despre care vom vorbi. Ce este L-carnitina?? Mulți îl numesc în mod incorect un aminoacid, dar va fi numit mai precis o substanță asemănătoare vitaminei, similară cu un aminoacid.

De fapt, a fost clasificată în familia de vitamine B când a fost descoperită pentru prima dată la începutul anilor Are două forme principale: L-carnitina și D-carnitina.

arderea grăsimilor mitocondriale

L-carnitina este o formă activă a substanței și este cea care se găsește în natură și se găsește în toate suplimentele bio pentru sport. Prin urmare, dacă eticheta spune pur și simplu carnitină, atunci înseamnă că este L-carnitină. Același lucru se aplică atât L-glutaminei, cât și L-citrulinei.

Dintre cele doua surse de energie pe care le foloseste corpul, grasimile si carbohidratii, muschii nostri prefera carbohidratii, pentru ca acestia produc ATP energie mult mai rapid — sunt mai usor de transformat in energie. Pana si echipamentul e facut in asa fel incat avem cat mai multe buzunarase pentru produse cu calorii din carbohidrati. In realitate, noi deja avem in sistem zeci chiar sute de mii de calorii: acestea sunt propria grasime corporala. Dar cum ar fi daca am putea sa folosim energia stocata in noi sub forma de grasimi?

Rolul principal al L-carnitinei în organism este de a distruge depozitele de grăsime, de a le transforma în acizi grași, apoi de a le transporta în mitocondrii celulare pentru a le transforma în ATP - o sursă de energie celulară. După cum știm cu toții, ATP este principalul motor al contracțiilor musculare. Când efectuați exerciții de forță înainte de insuficiența musculară, sunteți forțați să vă opriți, deoarece rezervele de ATP sunt complet epuizate.

Pentru ce este L-carnitină și cum să o ia?

După aceasta, este nevoie de aproximativ minute pentru a compensa. Există două surse principale de energie pe care organismul le folosește pentru a produce ATP: depozitele de grăsimi și glicogenul.

În timpul activității reduse, organismul este capabil să proceseze grăsimea în ATP la o viteză suficientă, dar în timpul efortului fizic intens, organismul este obligat să se bazeze în principal pe glicogen. Principalul motiv pentru care carnitina este considerată un supliment alimentar care arde grăsimi este faptul că promovează utilizarea de grăsimi în loc de glicogen. Există mai multe forme diferite de L-carnitină, dar toate sunt aproximativ la fel de eficiente: L-carnitină L-Carnitină L-Tartrat Propionil L-Carnitină Toate aceste forme pot fi conținute în aditivi și au aproximativ aceeași activitate.

Acetil-L-carnitina este foarte frecventă.

Arderea grăsimilor mitocondrii

Aceasta este o formă destul de populară de supliment alimentar, la fel cum creatina monohidrat și clorhidratul de creatină sunt forme cunoscute pe scară largă de creatină. S-a stabilit de mult că acetil-L-carnitina este mult mai bine absorbită și pătrunde în bariera sânge-creier intră în creier decât toate celelalte forme.

arderea grăsimilor mitocondriale

Nu este clar cum aceasta afectează eficacitatea substanței, dar se știe că are proprietăți antioxidante suplimentare. De ce L-carnitina este un supliment popular Este utilizat în principal pentru arderea grăsimilor. Cu toate acestea, s-a stabilit arderea grăsimilor mitocondriale în perioada de recuperare după antrenament, așa că a devenit foarte popular în sporturile de forță și în musculare.

arderea grăsimilor mitocondriale

Culturistii si persoanele care sunt serios angajate in fitness il folosesc pentru ca ajuta la imbunatatirea structurii corpului. Lipsa carnitinei în corpul uman este un lucru foarte rar.

Cu toate acestea, vegansii și persoanele în vârstă conțin foarte puțin. Principalele surse de L-carnitină sunt carnea roșie, puiul și produsele lactate.

Avocado, broccoli, nuci etc.

Prin urmare, dacă nu mănânci carne, atunci cu siguranță ai o lipsă de carnitină în organism, nu numai pentru că nu o consumi din alimente, ci și ai puțini aminoacizi din care organismul ar putea să o sintetizeze. Producția sinteza de carnitină depinde de mai multe afecțiuni.

L-CARNITINA: DE CE SĂ CONSUMĂM ACEST SUPLIMENT? Arderea grăsimilor mitocondriale

Acest lucru necesită aminoacizii lizină și metionină, care în rinichi sau ficat se unesc pentru a forma molecule de L-carnitină. Se crede că câștigarea masei musculare fără alte grăsimi asociate este aproape imposibilă.

Prin urmare, orice supliment alimentar care poate ajuta în arderea grăsimilor mitocondriale proces devine rapid popular.

Ajuta CBD la pierderea in greutate? Chiar ți-ai dori să slăbești câteva kilograme dar nu știi cu ce să începi, ce diete să alegi și nici care dintre suplimentele alimentare sunt mai bune. Pentru a ajunge la acea siluetă mult dorită este bine să înțelegem baza slăbirii.

Iar funcția principală a L-carnitinei în organism este transportul grăsimilor la mitocondrii cu arderea ulterioară și conservarea depozitelor de glicogen. În plus, ca urmare a creșterii nivelului de glicogen, crește sinteza proteinelor și încetinește descompunerea musculară.

Arderea grăsimilor mitocondriale

Care sunt avantajele L-carnitinei? Unul dintre cele mai mari avantaje este că este bine studiat. Aceasta înseamnă că sunt cunoscute atât efecte secundare pozitive, cât și posibile.

Ațiputeafiinteresat