Are somn adecvat pentru pierderea în greutate

Cum pierderea în greutate vă poate îmbunătăți somnul

Ei vor să îi spun doar câte calorii să mănânce, cât să se antreneze și ce arzătoare de grăsime să ia.

Câtă greutate ar trebui să pierd? Probabil recunoașteți dacă trebuie să slăbiți, dar cum vă poate îmbunătăți somnul pierderea în greutate? Și câtă greutate trebuie să pierzi? De la sforăit până la apneea în somn, pierderea în greutate poate avea beneficii semnificative și poate duce la o odihnă mai bună. Descoperiți cum pierderea în greutate vă poate îmbunătăți somnul și vă poate reduce riscul de apnee în somn.

Dar răspunsul nu este atât de simplu, tocmai de aceea răspunsul meu este mai complex, pentru că trebuie să explic relația între hormoni și slăbire, influența stresului asupra pierderii din grăsime, de ce este o pierdere de timp să numeri caloriile, de ce trebuie să bei multă apă, să mănânci sănătos și organizat, sa faci mișcare regulată etc.

Am observat însă că niciodată nu am vorbit destul despre importanța somnului în vederea slăbirii. De ce este mai important somnul de calitate decât o oră de alergare la dimineața?

Partea I-a: Fapte clare Suntem duși în eroare prin faptul că pentru pierderea grăsimii corporale este de ajuns să mâncăm mai puțin și să ne mișcăm mai mult.

Potrivit studiului: Acesta este modul în care somnul ne afectează greutatea

Pierderea sau depunerea de grăsime are cauze hormonale, iar cel mai mare motor al hormonilor din corpul nostru este somnul! Persoanele care dorm mai puțin de 5 ore pe noapte au șanse duble să devină obeze, decât cei care dorm ore. S-a făcut o legătura clară între lipsa de somn și greutatea corporală crescută.

cum să ardeți grăsimea burtă la 40 dieta ketogenica meniu

O altă cercetare cu titlul 'Short sleep duration and weight gain: a systematic review' a ajuns la aceleași concluzii — somnul puțin duce la creșterea greutății În Dupa 16 ani aceste date au fost analizate. Din păcate, legătura dintre lipsa de somn și depunerea de grăsime este prezentă și la copii și adolescenți: Un articol publicat în Journal of Paediatrics a remarcat că copii care au restricții de somn trezire pe alarmă înainte de trezirea la o oră naturală au stratul adipos mai mare în copilărie.

Partea a II-a: Care este explicația? După cum am mai spus, slăbirea sau îngrășarea sunt rezultatele schimbărilor hormonale sau dezechilibrul acestuia. De aceea când culturiștii încep să folosească steroizi, compoziția lor corporală se schimbă destul de mult de la o zi pe alta. De aceea, persoanele care suferă de hipotiroidă încep să slăbească atunci când iau hormonul de tiroidă.

De aceea, când o femeie este însărcinată începe să rețină tot mai multă grăsime. Hormonii sunt destul de puternici, așa că dacă vrei să pierzi din grăsime mai bine ai grijă să funcționeze bine și în avantajul tău. În schimb, grelina are efect opus — nivelul crescut de grelină crește pofta.

Scrie un comentariu Când încerci să slăbești, există anumite lucruri pe care știi că ar trebui să le faci. Mergi regulat la sala de sport și încerci să te miști cât mai mult pe parcursul zilei. Ceea ce este posibil să nu-ți dai seama, însă, este că a dormi suficient este o parte foarte importantă a pierderii în greutate. Cantitatea de somn pe care o primești afectează în mod direct alimentația ta. Persoanele lipsite de somn tind să cântărească mai mult și au mai multe probleme în a pierde în greutate decât cei care se odihnesc adecvat, chiar și atunci când urmează aceeași dietă.

Interacțiunea între cei doi hormoni joacă un rol vital în determinarea compoziției corporale. La o persoană sănătoasă, fără dereglări hormonale, leptina și grelina vor menține un echilibru între sentimentul de foame și rezervoarele de grăsime din corp.

Somnul și greutatea – relația dintre ele

Un factor important care poate să ducă la această stare este lipsa de somn. Un alt factor este dat de mediul înconjurător în timpul somnului lumina și temperatura. Știința a dovedit acest lucru. Înun studiu titrat Short Sleep Duration Is Associated with Reduced Leptin, Elevated Ghrelin, and Increased Body Mass Index Timpul scurt de somn este asociat cu nivelul redus de leptină, cu grelina crescută și indice de masă corporală crescutăcercetările spun că dacă somnul scade atunci corpul nostru produce mai multă grelină și scade nivelul de leptină.

Lipsa de somn te face are somn adecvat pentru pierderea în greutate mănânci mai mult! Oamenii de ștință spun că leptina crește cu cât durata somnului este mai lungă, iar nivelul de grelină scade cu cât durata somnului este mai puțin, astfel ajută la reglarea nivelului de grăsime corporală.

Insulina Insulina este un alt hormon care joacă un rol vital în reglarea nivelului de grăsime corporală, și este mult influențată de durata de somn! Studiile arată că lipsa de somn poate avea influență negativă și asupra funcționării insulinei. Efectiv, lipsa de somn poate să ne ne pună într-o stare de diabet. Deci știm că lipsa de somn provoacă creșterea poftei de mâncare și acum am aflat că lipsa de somn poate provoca și o stare de rezistență la insulină.

  • Cum pierderea în greutate vă poate îmbunătăți somnul și reduce apneea - Sănătate -
  • Potrivit studiului Cum funcționează pierderea în greutate în timpul somnului
  • Lipsa somnului și scăderea în greutate – FIXUL care îți SCHIMBĂ viața!
  • Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână - iată de ce!

Deci ghici ce se întâmplă după ce te trezești după un somn scurt? Ți tare foame și corpul nu poate goli glucoza din corp, pentru că insulina a fost desensibilizată.

Dacă căutai starea perfectă de hormoni pentru a face pe cineva să fie gras, atunci aceasta este! Și milioane de oameni își fac aceasta doar prin faptul că nu dorm destul.

Stresul și cortizolul Un alt hormon pe care îl influențează somnul este cortizolul. Cortizolul este uneori descris ca și hormonul de stres, ceea ce este adevărat dar cortizolul nu servește acea imagine de diavol pe care mulți o descriu.

pubertate după pierderea în greutate pierderea de grăsime în jurul abdomenului

Cortizolul urmărește un ciclu natural în mod idealare nivel mai ridicat dimineața și este mai scăzut seara, astfel ne ajută să ne liniștim și să adormim mai ușor. Dacă acest ritm natural este întrerupt de exemplu: nivel ridicat de cortizol searanu numai că adormim mai greu știi acel sentiment când corpul este rupt de oboseală dar mintea nu te lasă să adorminivelul ridicat de cortizol seara este legată și de provocarea rezistenței la insulină și obezitate.

Antrenamentul de seara și expunerea la lumină albastră pot cauza nivel ridicat de cortizol.

GREȘELI DE SOMN CARE PROVOACĂ CREȘTERE ÎN GREUTATE - FITNESS -

Dar nivelul ridicat de cortizol și adormirea grea nu sunt singurele problemele. Lipsa de somn este un stres nedorit asupra corpului, pentru că somnul are scopul să ne descărcăm din stresurile adunate în timpul zilei recuperare și refacere după antrenament, eliminarea toxinelor etc.

Lipsa somnului nu doar împiedică acest proces de recuperare, ci crește nivelul de stres în corp însemnând că corpul are nevoie de mai mult somn pe viitor ca să facă față stresului crescut. În regulă, acum știm că somnul crește nivelul de cortizol, dar ce legătură are aceasta cu mărimea taliei? Nivelul ridicat de cortizol are impact asupra metabolismului de glucoză creierul folosește mai puțină glucoză dacă somnul nu are somn adecvat pentru pierderea în greutate de ajuns, dacă cunoști senzația de ceață atunci când nu ai dormit destul, aceasta este cauzareducând hormonii puternici ca și testosteronul, ceea ce poate să ducă la rezistență de inzulină și suprimă melatonina.

Melatonina semnalizează corpul dacă este zi sau noapte și astfel corpul poate prelucra procesul metabolic corespunzător.

Fresh articles

Melatonina are caracteristici de anti-oxidanți, care ne ajută să luptăm împotriva bolilor și inflamațiilor. Iar cele mai importante roluri care le are melatonina în corp sunt legate de impactul asupra sensibilității insulinei, reglarea temperaturii, reglarea consumului de energie, nivelului de leptină și grelină. Aceasta ajută corpul să ardă excesul de energie consumat în timpul zilei prin activarea celulelor din creier și asigură nivelul optim de leptină și grelină.

Trebuie să fie clar că un ciclu întrerupt și neadecvat va cauza efecte distrugătoare la nivelul hormonilor — o problemă ce duce la îngrășare.

Să vedem ce se întâmplă în timpul nopții într-un corp sănătos cu acești hormoni: După 4 ore de somn în întuneric se produce melatonina.

Mănânci inteligent, slăbești la fix!

Atunci când aceasta se întâmplă, leptina creează un val de grăsime care este lansată pentru a fi utilizat ca și sursă de energie. Tiroida ta este supra-reglată, stimulând metabolismul arzând excesul de energie consumat în timpul zilei În același timp, mitocondria începe să ardă acest combustibil ca să mențină o temperatură stabilă pe timpul nopții. Toate acțiunile de sus au efect când dormim ore pe noapte, zi după zi.

Insulina ridicată de la o masă mare înainte de culcare poate provoca oprirea acestui proces, la fel și expunerea la lumină artificială pe timpul nopții mai ales lumina albastră.

Legătura dintre somn si slăbire

Somnul adecvat și combinat cu excluderea luminii albastre, pe lângă un mediu înconjurător natural te ajută să rămâi în formă fizică normală. Dar nu numai durata somnului joacă rol în determinarea ajutorului melatoninei să rămâi în formă, ci un ritm circadian aliniat în mod corespunzător este la fel de crucial. Un ritm circadian nealiniat de exemplu din cauza lucrului în schimb de noapte, sau călătorie, sau doar că ai stat până târziu la lumina albastră este asociat cu un procent crescut de obezitate.

Hormonul de creștere GH-growth hormone Acest hormon este lansat în cantitatea cea mai mare atunci când suntem în etapa de somn lent. Deci lipsa acestei etape de somn duce la nivel scăzut de hormoni de creștere în corp, ca și consecință, nivelul scăzut al GH-ului duce la scăderea masei musculare și al densității oaselor, iar grăsimea corporală crește.

Testosteron Cercetările au dovedit că lipsa somnului adecvat poate scade drastic nivelul de testosteron la bărbați.

Cum pierderea în greutate poate îmbunătăți somnul și reduce apnee

Testosteronul joacă un rol important în menținerea schimbarea nivelului de grăsime. Plus nivelul de testosteron adecvat îți permite să lucrezi bine la sală și să îți revii din stres zi după zi.

grăsime jos pierde cum să pierzi greutatea de pe burtă

Apnee de somn Aceasta reprezintă are somn adecvat pentru pierderea în greutate obstacol în căile respiratorii care duc la somn întrerupt. Vestea rea este că apneea de somn este mai comună la persoanele în vârstă. Rezultatul este: lipsa de somn duce la îngrășare, care duce la apnee de somn, care duce la lipsa de somn, care duce la mai multă și mai multă depunere de grăsime.

Afectarea deciziilor Cine a suferit deja de o noapte de somn rău știe cât de rău este sentimentul dimineața.

Pierdere în greutate

Ești mult mai predispus să iei decizii care nu te caracterizează, sau să ai conflicte care de altfel nu le-ai avea, sau să accepți muffinul oferit de colegul tău la birou. Nivelul crescut de grelină poate fi un factor la consumarea snackurilor în plus, dar creierul este într-o stare mai slabă dacă ești nedormit.

arde grăsime din partea inferioară a spatelui 6 săptămâni pierdere în greutate challenge nz

Lipsa cronică de somn duce la oprirea funcționării unei părți semnificative al creierului. Lucruri ca și motivație sau planificare pe termen lung sunt prioritizate, pentru că corpul lucrează mai mult pe o stare de supraviețuire — o stare care crește pofta de a mânca prostii.

Partea a III-a: Soluția — cum să scapi de nivelul de grăsime din corp prin îmbunătățirea somnului Cât să dormim? Depinde de foarte mulți factori: vârstă, activitate, calitatea somnului etc.

Dar ca să zic o cifră aproximativă atunci ore este indicat! Cum putem îmbunătăți somnul? Somnul trebuie prioritizat!

Ceea ce poate însemna că trebuie să renunți la televizor, să te culci mai devreme, să spui nu filmelor târzii sau cinelor târzii. Aceasta presupune sacrificii.

Dar știi deja că sacrificiile acestea merită! Cele mai populare articole în această lună.

Ațiputeafiinteresat