Cele mai bune modalități de a pierde grăsimea facială

9 moduri simple de exerciții pentru a reduce grăsimea inferioară a buricului - Modă -

Deoarece tilul de viață modern e te foarte edentar, cu toții avem tendința de a crește greutatea datorită tiparului de lucru agitat, iar exercițiul fizic ocupă un loc pe pate. Odată ce începi ă p Conţinut Cele mai bune moduri de exerciții pentru a reduce grăsimea inferioară a burții: Deoarece stilul de viață modern este foarte sedentar, cu toții avem tendința de a crește greutatea datorită tiparului de lucru agitat, iar exercițiul fizic ocupă un loc pe spate.

  • Pagina principala Trei cele mai bune modalități de a pierde în greutate și de a vă tonifica mușchii feței Iată trei modalități simple, dar eficiente, de a vă ajuta să pierdeți acea grăsime enervantă a feței, precum și greutatea corporală totală.
  • CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA FEȚEI: 7 SFATURI EFICIENTE - MEDICAL -
  • Cu toate acestea, există câteva sfaturi eficiente pentru a reduce grăsimea facială.
  • 9 moduri simple de exerciții pentru a reduce grăsimea inferioară a buricului - Modă -

Odată ce începi să pui în greutate, burta inferioară devine mai afectată și mai ales la femeile populare din cauza sarcinilor și a nașterii. Grăsimea inferioară este o grăsime foarte încăpățânată și scăpați făcând exerciții de rutină adecvate, care exercită presiune asupra burții inferioare. Cele mai bune moduri de exerciții pentru a reduce grăsimea inferioară a burții: Să aruncăm o privire asupra celor mai bune 9 moduri simple de exerciții care vă pot ajuta să reduceți grăsimea inferioară a burții și să obțineți o burtă subțire.

Leg Raised Sit Up: Acesta este unul dintre cele mai eficiente exerciții de grăsime inferioară pentru a reduce greutatea încăpățânată a abdomenului inferior acasă. Cum să faci exercițiul: Așezați-vă pe saltea pe spate, picior împreună și mâinile pe lateral.

Apoi ridicați ambele picioare în aer, genunchii trebuie să fie drepți și picioarele împreună.

Greutate grăsime modalități

Ridicați simultan ambele mâini, plasați-le în partea din spate a capului, îndoind coatele Apoi țineți piciorul în poziție în sus și încercați să ridicați partea superioară a corpului de pe podea cât puteți. Simțiți presiunea pe burta inferioară și reveniți în aceeași poziție.

cele mai bune modalități de a pierde grăsimea facială

Faceți de aproximativ 10 ori și repetați același lucru de 3 ori. Antrenamente cu picioare pentru reducerea grăsimii inferioare a burții: Exercițiul cu foarfece este un exercițiu util pentru scăderea grăsimii abdominale, pentru a reduce abdomenul inferior și pentru a întări nucleul, îmbunătățind echilibrul.

Cum să faci exercițiul: Mai întâi întindeți-vă drept pe covor, cu picioarele împreună, iar mâinile trebuie așezate pe ambele părți.

Fă-ți timp pentru ceai

Capul și întregul corp ar trebui să fie într-o poziție dreaptă. Extindeți atât picioarele, cât și degetele de la picioare trebuie îndreptate spre tavan. Apoi ridicați ambele picioare cu aproximativ 30 cele mai bune modalități de a pierde grăsimea facială grade și schimbați poziția piciorului așa cum așezați piciorul drept în jos chiar deasupra podelei și ridicați instantaneu piciorul stâng și treceți peste dreapta sub formă de postură de foarfecă.

Fără pauză, faceți același lucru de 20 de ori atât la nivelul piciorului, cât și la nivelul presiunii asupra abdomenului.

cele mai bune modalități de a pierde grăsimea facială

Faceți asta pentru 2 seturi. Cercul picioarelor: Acest exerciții de burtă inferioară ajută la tonifierea mușchilor coapsei, precum și la reducerea grăsimii inferioare a burții. Cum să faci exercițiul: Așezați-vă drept pe covorul de yoga, cu ambele mâini de fiecare parte și piciorul atingând podeaua.

Apoi ridicați piciorul drept în sus, îndreptându-vă spre tavan.

Trei cele mai bune modalități de a pierde în greutate și de a vă tonifica mușchii feței

Ridicați partea superioară a corpului, mâna pe laturi și apoi încercați să desenați un cerc complet cu piciorul drept încet și controlat. Piciorul stâng ar trebui să fie pe podea. La fel ca acest cerc de extragere de 10 ori cu piciorul drept și apoi faceți același blocaj înțelept, de asemenea, reveniți la punctul de plecare. Repetați același lucru și cu piciorul stâng și puteți simți presiunea pe burta inferioară. Pentru a o face mai dură, încearcă să faci un cerc mare direct deasupra șoldului și să tragi piciorul cât mai jos de podea.

5 cele mai bune metode de a arde grăsime

Creșterea picioarelor pe jumătate așezată: Acesta este un alt mod cool de exercițiu pentru a reduce grăsimea inferioară a abdomenului fără niciun echipament. Cum să faci exercițiul: Așezați-vă pe podea, cu picioarele împreună și mâinile, cu palmele sprijinite pe podea. Apoi îndoiți ușor coatele într-o direcție exterioară, înclinând ușor și spatele și umerii.

cele mai bune modalități de a pierde grăsimea facială

Apoi ridicați ambele picioare și îndoiți genunchii împreună, trageți piciorul spre abdomen și încercați să țineți greutatea corporală pe palme. Apoi, eliberați piciorul cu o forță și îndreptați-l în aer fără a atinge podeaua și reveniți în poziție.

cele mai bune modalități de a pierde grăsimea facială

Faceți același antrenament pentru grăsimea inferioară a burții de 10 ori și repetați-l pentru 2 seturi. Pose cu barca Naukasana : Această naukasana este exerciții de abdomen inferior pentru a întări mușchii brațelor, coapselor și umerilor, precum și pentru a reduce grăsimea încăpățânată a abdomenului inferior. Cum să faci exercițiul: Așezați-vă pe covorul de yoga cu picioarele împreună și brațele trebuie așezate pe părți. Brațele trebuie îndreptate și degetele îndreptate spre degetele de la picioare.

Inspirați și apoi expirați ridicați pieptul și picioarele de pe podea și întindeți brațele spre picioare.

Bauturi Pentru Slabit Rapid - Arde Grasimea Cu Aceste Bauturi senzație de pierdere în greutate

Ai putea simți presiunea asupra abdomenului și a abdomenului inferior pe măsură ce mușchii se contractă. Asigurați-vă că greutatea corporală este restul zonei șoldului și țineți respirația, rămâneți în această poziție timp de 15 secunde. Pe măsură ce expirați încet, ajungeți la poziția inițială și repetați același exercițiu pentru a reduce abdomenul inferior de ori în mod regulat.

Crizele abdominale: După cum spune și numele, antrenamentele crunch-urilor reduc burtica inferioară într-o manieră lină, deoarece vizează numai acea zonă.

cele mai bune modalități de a pierde grăsimea facială

Cum să faci exercițiul: Întinde-te pe spate cu picioarele îndreptate în fața ta. Îndoiți genunchii și picioarele trebuie să atingă podeaua împreună. Așezați palmele în partea din spate a capului și degetul ar trebui să fie blocat, astfel încât să faceți o aderență bună. Contractați mușchii abdomenului, apoi ridicați partea superioară a corpului până când simțiți presiunea în zona inferioară a burții.

  • Argint coloidal pentru pierderea în greutate slabire 25 kg, pierderea în greutate și probleme de vedere cele mai bune pierderi de grăsime se mișcă.
  • 5 cele mai bune metode de a arde grăsime, Nu pot să pierd în greutate
  • Pagina principala Modalități simple și eficiente de a pierde grăsimea pe față - Hipnoza pentru scăderea în greutate Pierderea în greutate este o provocare, în special pe anumite zone ale corpului, cum ar fi fața.
  • 44 de modalități de a pierde 4 inci de grăsime corporală - Pierdere În Greutate

Apoi du-te înapoi la podea cu mâna intactă și picioarele împreună fac același lucru de 15 ori. Repetați aceste exerciții de ardere a cele mai bune modalități de a pierde grăsimea facială inferioare pentru cel puțin 3 seturi de 15 ori.

Poziția podului: Poza de punte este poziția de yoga care tonifică și întărește mușchii spatelui, în același timp topește și grăsimea inferioară a abdomenului.

10 Pasi pentru a scapa de Grasimea de pe Burta

Ațiputeafiinteresat