Creveți pierderea de grăsime. Scăzut în grăsimi

creveți pierderea de grăsime

Atunci când fierbeți sau aburiți crustacea nu adăugați grăsimi suplimentare și caloriile rămân scăzute așa cum este indicat pe etichetă. Dar mulți oameni mănâncă creveți care au fost paiți sau prăjiți. Acest lucru modifică în mod substanțial profilul nutrițional.

Creveți - beneficii, calorii și compoziție nutritivă

Acesta este modul în care alimentația creveților se schimbă cu diferite metode de gătit, conform datelor USDA. Dacă coaceți, coaceți sau coaceți fără grăsime, veți consuma aproximativ de calorii, 21 de grame de proteine, 1 gram de carbohidrat, 2 grame de grăsime, de miligrame de colesterol și miligrame de sodiu pentru o porție de trei uncii.

Dacă coaceți, coaceți sau coaceți creveți cu unt, veți consuma aproximativ de calorii, 21 de grame de proteine, 1 gram de carbohidrați, 4 grame de grăsime, 2 grame de grăsimi saturate, miligrame de colesterol și miligrame de sodiu per trei-uncie de servire. Dacă consumați creveți friviați, prajiți sau îngroșați în ulei, veți consuma de calorii, 12 grame de proteine, 15 grame de carbohidrați, 15 grame de grăsime, 2 grame de grăsimi saturate, 89 miligrame de colesterol și miligrame de sodiu pentru o servire de trei uncii.

Creveții au un nivel ridicat de colesterol

Conservele de creveți oferă 85 de calorii, 17 grame de proteine, 0 grame de carbohidrați, 1 gram creveți pierderea de grăsime grăsime, 0 grame de grăsimi saturate, miligrame de colesterol și miligrame de sodiu pe o porție de trei uncii. Crevetele uscate oferă calorii, 44 grame de proteine, 0 grame de carbohidrați, 3 grame de grăsime, 0 grame de grăsimi saturate, miligrame de colesterol și miligrame de sodiu pentru o porție de trei uncii.

Beneficiile de sănătate ale creveților Creveții sunt alimente cu conținut scăzut de calorii și cu conținut scăzut de grăsimi, dar numai atunci când pregăti fructele de mare fără adaos de grăsimi sau grăsimi. Dar unii consumatori sunt preocupați de colesterolul la creveți. Colesterolul este o substanță cerată pe care organismul trebuie să o funcționeze corect.

Dar dacă corpul dumneavoastră face prea mult colesterol, vă creșteți riscul de apariție a afecțiunilor cardiace.

trambulină de ardere a grăsimilor

Colesterolul creează placă care poate înfunda arterele și îngreunează circulația sângelui în mod eficient de către inimă. De asemenea, colesterolul din alimente duce la excesul de colesterol din organism? Cercetătorii nu au reușit să determine cu siguranță dacă colesterolul din alimente crește riscul de apariție a bolilor de inimă.

este squash un arzător bun de grăsime

Potrivit American Heart Association, ficatul dumneavoastră face mai mult colesterol când consumați o dietă bogată în grăsimi saturate și grăsimi trans. Carnea grasă, produsele de pasăre, produsele lactate cu conținut de grăsimi și alimentele procesate care conțin uleiuri hidrogenate sunt cei mai răi vinovați. Creveții furnizează colesterol, dar foarte puțin grăsimi și grăsimi saturate.

În condiții de siguranță depozitare și de gătit creveți Administrația americană pentru alimente și medicamente vă recomandă să cumpărați numai creveți proaspeți atunci când sunt congelați, refrigerați sau expuși pe un pat gros de gheață care nu se topește.

Fresh articles

Acestea sfătuiesc consumatorii să caute creveți care sunt translucid și strălucitori, cu miros puțin sau deloc.

Dacă cumpărați creveți congelați, asigurați-vă că ambalajul nu a fost rupt sau deteriorat.

De asemenea, ar trebui să evitați pachetele care au fost dezghețate și refăcute. Pachetele cu cristale de gheață sau îngheț ar trebui evitate.

modalități de a pierde rapid grăsimea de sân

Când aduceți creveți creveți pierderea de grăsime domiciliu, refrigerați-le imediat și utilizați-le în două zile. Dacă nu puteți folosi fructele de mare în două zile, înghețați-le într-un recipient din plastic sau folie strâns împachetat.

Compoziție nutrițională

Se dezgheață în frigider sau se scufundă în apă rece. Pentru a găti în siguranță creveți, asigurați-vă că încălziți la o temperatură internă de de grade. Carnea ar trebui să devină perle și opace. Retete de creveti Dacă sunteți gata să includeți creveți într-o masă sănătoasă, luați în considerare adăugarea lor la o salată. Puteți, de asemenea, gratar creveți și adăugați-le la cina placă alături de legume și orez brun.

Related Content

Lămâiați lamaie peste creveți pentru aromă. Ierburile condimentate și condimentele cum ar fi usturoiul sau ardeiul roșu pot da, de asemenea, creveți o lovitură suplimentară dacă vă place hrănirea mai fierbinte. Creveți scăzut cu paste făinoase.

lpd slimming glamour cosmetics

Ațiputeafiinteresat