Cum ardeți grăsimea interioară a coapsei

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci)

cum ardeți grăsimea interioară a coapsei pierdere în greutate lisle

Aerobic: Exerciții fizice susținute pe perioade mai lungi de timp, cum ar fi activități cardio cum ar fi alergatul, mersul pe jos sau ciclismul care vă măresc ritmul cardiac. Anaerob: Rafale de exerciții pentru perioade mai scurte de timp, cum ar fi antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT sau antrenamentul de forță.

8 EXERCIȚII PENTRU REDUCEREA GRASIMII A COAPSEI INTERIOARE

Pentru a vă maximiza rezultatele, este o idee bună să faceți o combinație a acestora atât sub formă de antrenament cardio, cât și de forță. Un studiu a constatat rezultate semnificative de pierdere în greutate atât la bărbați, cât și la femei, după 10 luni de exerciții aerobice. Alte cercetări au descoperit că exercițiile anaerobe precum HIIT sunt eficiente și pentru pierderea de grăsime. În plus, cardio vă ajută să ardeți calorii în acest moment, în timp ce antrenamentul de forță vă ajută corpul să continue să ardă calorii pe tot parcursul zilei.

Deci, o regulă bună este să faci exerciții fizice 4 sau 5 zile pe săptămână pentru a vedea rezultatele și să încorpori atât antrenament cardio, cât și antrenament de forță. Dar nu poți să vezi doar trenul?

Cum să arzi rapid grăsimea de pe coapse

Asta este o mare problemă! Oricât de mișto ar fi, nu poți alege și alege ce zonă a corpului tău ai vrea să slăbești. Biologia noastră guvernează jocul, prin urmare, punerea timpului și a energiei în direcționarea către o anumită zonă a corpului dvs. Dacă faceți o grămadă de greutăți și stați în picioare pentru a pierde grăsime în burtă, probabil că veți câștiga mușchi în acele zone, dar asta nu înseamnă că veți arde grăsimi.

Cum să reducă grăsimea interioară a coapsei |

Veți vedea rezultate mai mari efectuând mai multe exerciții care lucrează la mai multe grupuri musculare. Încercați aceste antrenamente cardio pentru a arde grăsimea interioară a coapsei Sunteți gata să vă porniți cardio-ul?

Puteți face orice exercițiu cardio pentru a arde grăsimi, dar următoarele exerciții vă vor face să vă pompeze inima de-a lungul cu țintirea acelor mușchi ai coapsei. Antrenament pe deal Alergarea în sus și în jos a dealurilor doar suflă direct, dar vă va întări mușchii coapsei și vă va îmbunătăți fitnessul fitness.

Luați un cronometru și găsiți-vă un deal nu mergeți prea abrupt prea repede.

Apoi aleargă dealul cât de repede poți timp de 30 de secunde. Răcorește-te și mergi înapoi în jos.

Cum să pierzi rapid grăsimea coapsei - Cum să obții coapse subțiri acasă

Repetați acest lucru de aproximativ 5 ori și urmăriți să faceți acest lucru de ori pe săptămână pentru a începe. Nu vrei să alergi? Găsiți o zonă deluroasă și faceți o plimbare sau mergeți la o excursie în natură care este puțin urcată. Exerciții treptate de bandă de alergat Poate că locuiți într-o zonă cu adevărat plată și pur și simplu nu există dealuri care să vă ardă picioarele.

O bandă de alergat poate face și el trucul. Alegeți cardio-ul mersul pe jos sau alergatul și creșteți treptat înclinația la 5, 10 sau 15 la sută în timp ce vă exercitați cel puțin 30 de minute.

  • Cum să reduci grăsimea de pe coapse și abdomen, Iata ceva ce iti va placea CU SIGURANTA…
  • Cum să scapi de grăsimea interioară a coapsei - eduCum
  • Cum să reducă grăsimea interioară a coapsei Interioară reducă coapsei Add: tikuheni25 - Date: - Views: - Clicks: Oamenii își pot reduce grăsimea corporală generală și își pot întări și tonifica mușchii fesierilor și ai picioarelor superioare, făcând anumite exerciții și modificând stilul de viață.

Se amestecă în rutina cardio săptămânală de ori pe săptămână. Mișcările, cum ar cum ardeți grăsimea interioară a coapsei genuflexiunile, burpele și genunchii înalți, sunt toate forme de mișcări HIIT care pot face ca ritmul cardiac să vă pompeze într-o perioadă scurtă de timp.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei plus ce să nu faci Ultima actualizare 21 MAICum scapi de grăsimea interioară a coapsei - acea mică zonă încăpățânată care pare să se lipească indiferent de ceea ce faci? Știu că pulpele interioare sunt o zonă problematică pentru multe femei inclusiv eu și o parte foarte dificilă de a slăbi, motiv pentru care am decis să fac o postare separată pe ea. Mulți dintre voi mi-ați spus că antrenamentele pe care le-ați făcut anterior nu au făcut decât să înrăutățească lucrurile și au făcut ca coapsele să devină mai mari în loc să le facă mai mici. Din păcate, aceste exerciții nu funcționează cu adevărat, deoarece nu puteți observa reducerea grăsimilor. Mi-au trebuit câțiva ani să descopăr cele mai bune modalități de a slăbi picioarele și mai ales cum să scap de grăsimea interioară a coapsei.

Participarea la exerciții HIIT de ori pe săptămână este o cantitate solidă. Încercați aceste exerciții pentru a tonifica grăsimea interioară a coapsei Următoarele șase mișcări vă vor tonifica coapsele interioare și vor reduce aspectul de grăsime.

cum ardeți grăsimea interioară a coapsei sfaturi ușoare pentru a pierde burta gras

Includeți această rutină în planul de exerciții de câteva ori pe săptămână pentru a vedea rezultatele. Repetați acest antrenament de ori.

cum ardeți grăsimea interioară a coapsei eco slim copen belgie

Punga curtsy Echipament: Gantere opționale Stai cu o poziție largă și ține pieptul în poziție verticală și umerii în jos. Treceți piciorul stâng în spatele piciorului drept și ghemuiți-vă într-o poziție curtsy, păstrând piciorul drept plantat și corpul în poziție verticală.

Din poziția coborâtă, împingeți-vă înapoi în sus și plasați piciorul stâng înapoi în poziția inițială.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (Spoiler Alert: implică dietă și exerciții fizice)

Repetați de cealaltă parte și continuați să schimbați picioarele până când vă atingeți reprezentanții. Mergând lunges cu gantere Rep. Păstrați greutățile constante la marginile voastre.

cum ardeți grăsimea interioară a coapsei pierderea în greutate karne ke liye sfaturi

Dacă sunteți începător, încercați mai întâi fără cum arzătoarele de grăsime. Faceți pasul înainte cu piciorul stâng și aruncați înainte.

Asigurați-vă că genunchiul nu vă depășește degetele de la picioare și păstrați piciorul perpendicular. Genunchiul tău non-lovit ar trebui să fie la aproximativ 1 inch de sol. Păstrați-vă greutatea în principal în călcâi și împingeți piciorul stâng înapoi în poziția inițială.

Cum să scapi de grăsimea interioară a coapsei

Schimbă picioarele și aruncă cu dreapta. Alternează picioarele în timp ce mergi pentru a-ți completa repetările. Sumo squat AKA plie squats Rep. Coborâți încet într-o poziție ghemuită. Ține-ți mâinile pe șolduri pentru a-ți ajuta echilibrul și pentru a menține coloana vertebrală și trunchiul în poziție verticală.

8 EXERCIȚII PENTRU REDUCEREA GRASIMII A COAPSEI INTERIOARE - Victor Diaconescu

Ridicați-vă încet, strângându-vă glutele pentru a vă aduce înapoi. Continuați timp de 30 de secunde în total.

  1. Concluzie Grăsimea coapsei este în principal grăsime subcutanată care este prezentă sub piele.
  2. Poți să spui grăsime
  3. Pierderea în greutate a sugarului după naștere
  4. Puteți pierde grăsimile saturate

Patinatori Rep. Apăsați lateral de piciorul stâng și aterizați înapoi pe dreapta. Ține-ți piciorul stâng în spatele cum ardeți grăsimea interioară a coapsei într-o poziție de aruncare curtsy pe cealaltă parte. Opriți-vă între picioare.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci) - Rachael Attard

Puteți să faceți un pas sau săriți în funcție de nivelul dvs. Păstrarea piciorului din spate de la sol va fi, de asemenea, mai dificilă. Lunge laterală Rep.

Ațiputeafiinteresat