Cum să ardeți grăsime pentru combustibil. Adevărul despre "Zona de ardere a grăsimilor"

cum să ardeți grăsime pentru combustibil

cum să pierdeți greutatea cu boala lui cushing poate paroxetina să vă facă să pierdeți în greutate

Linia de jos Mâncarea are un rol important în cultură, societate și calitatea vieții - evident, este delicioasă! Carbohidrații și grăsimile din alimente servesc ambele ca surse de combustibil pentru celulele și țesuturile dvs.

Corpul tău arde grăsimi și carbohidrați ușor diferit - în special în timpul exercițiului fizic, cu carbohidrați ars mai mult în timpul lucrărilor cu intensitate mai mare.

Top 3 moduri de a arde grăsime. Căi de a pierde grăsime corporală

Dar caloriile totale pe care le arzi sunt cele mai importante pentru controlul greutății - nu dacă aceste calorii provin din carbohidrați sau grăsimi. Corpul tău arde grăsimile și carbohidrații diferit. Veți obține carbohidrați pentru energie din glucoza din sânge, un zahăr simplu sau glicogen depozitat - o moleculă mare de carburi formată din sute de unități de glucoză aranjate în lanțuri ramificate.

Mușchii și ficatul dvs.

Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile. La fel ca în cazul multor mituri, există un adevăr în acest concept. Cu toate acestea, este mai important să luați în considerare cantitatea de calorii arse în timpul antrenamentului față de cantitatea de grăsime utilizată.

Celulele tale pot, de asemenea, să scoată zahărul din fluxul sanguin și să-l transforme în energie utilizabilă. Puteți obține energie și din grăsimi.

Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio

După ce mâncați o masă grasă, grăsimile se descompun în acizi grași, care se absorb în fluxul sanguin și pot fi folosiți pentru energie. Grăsimea păstrată - ca și grăsimea din corp - servește, de asemenea, ca sursă de combustibil.

macro solution fat pierdere edition ce trebuie sa faci sa slabesti repede

Atunci când ai nevoie de mai multă energie decât obții din alimente, celulele grase încep să se descompună și să elibereze acizi grași, pe care le utilizează celelalte țesuturi. Pe măsură ce celulele dvs.

Bauturi Pentru Slabit Rapid - Arde Grasimea Cu Aceste Bauturi

Energie pentru exercițiu Puteți arde atât grăsimi, cât și carbohidrați în timpul unui antrenament - și probabil veți ajunge să ardeți o combinație de ambele. Deoarece carbohidrații au energie în valoare de doar 4 calorii pe gram, cu toate acestea, depozitele de glicogen nu vor dura pentru totdeauna.

Exercitii pentru topirea grasimilor de pe abdomen când să nu iei arzătoare de grăsimi Top 3 moduri de a arde grăsime. Căi de a pierde grăsime corporală Omega 3 — Grasimea care arde grasimea nedorita Noi pastile de dieta super slim Corpul tău arde grăsime în mod natural, zece alimente care te pot ajuta să arzi grăsimile nedorite — doctor quinn Alergatul, mersul sau ciclismul, într-un ritm confortabil, pe o perioadă mai lungă de timp, reprezintă o modalitate perfectă prin care organismul arde grăsimi. Corpul foloseşte grăsimea ca sursă de combustibil pentru majoritatea antrenamentelor lungi, aşa că arzător de grăsime slab online ce începi să tragi de tine şi să creşti intensitatea, organismul va începe să ardă carbohidraţii depozitaţi, capsula de slabit super slim pareri energie. P Cum să arzi grăsimea în mod natural Fă un antrenament de tip interval Ador antrenamentele de tip interval, pentru efectele de ardere a grăsimii, după antrenament.

Pe măsură ce antrenamentul dvs. Deși cum să ardeți grăsime pentru combustibil nevoie de mai mult timp pentru a transforma grăsimea în energie utilizabilă decât carbohidrații, grăsimea are 9 calorii pe gram, deci servește ca o sursă mai concentrată de energie. Carbohidrații și grăsimile pe care le arzi în timpul exercițiilor fizice înseamnă că îți torci caloriile.

Motivul este simplu.

De exemplu, o persoană de de kilograme va arde de calorii în 30 de minute de ciclism moderat pe o bicicletă staționară și de calorii în 30 de minute de ciclism viguros. Arsura individuală de calorii poate varia în funcție de greutatea dvs.

modalități de a pierde în greutate peste vară cea mai bună burnă de grăsime

Antrenamentele cu intensitate mai mare necesită energie mai rapidă, așa că veți folosi o proporție mai mare de carbohidrați pentru combustibil. Exercitiile cu intensitate inferioara nu au nevoie de multa energie "rapida", asa ca veti arde o proportie mai mare de acizi grasi in timp ce lucrati. Exersarea în zona de ardere a grăsimilor înseamnă că îți menții intensitatea relativ scăzută - deci ai o frecvență cardiacă relativ scăzută - ceea ce înseamnă că, din caloriile pe care le arzi, o proporție mai mare va proveni din grăsimi.

Pare grozav, nu?

care se luptă să piardă grăsimea inferioară din spate pierderea în greutate la naștere la nou născuți

Nu chiar. În timp ce vei arde o proporție mai mare din caloriile tale din grăsimi la o intensitate mai mică, în general vei arde mai multe calorii lucrând la o intensitate mai mare. Linia de jos În cele din urmă, să-ți dai seama dacă arzi carbohidrați sau grăsimi pentru energie nu este esențial centura de slabit slim secret pierderea în greutate - ceea ce contează este arderea mai multor calorii decât mănânci.

arderea grasimilor de pe abdomen 21 de zile de slăbire

Fiecare kilogram de grăsime păstrează aproximativ 3. Nu numai că veți obține sau menține o greutate sănătoasă, dar vă veți îmbunătăți sănătatea și bunăstarea generală.

  • Pierderea sănătoasă a grăsimilor într o lună
  • 19 săptămâni gravidă și pierdeți în greutate

Ațiputeafiinteresat