Cum să ardeți grăsimea adductorului. Cum Să Scap De Aditivi De Grăsimi -

cum să ardeți grăsimea adductorului

Ei ajută la mersul pe jos, în alergare, în șezut, în genunchi etc. Din cauza obiceiurilor alimentare proaste, a lipsei de activitate sau a cum să ardeți grăsimea adductorului hormonale, femeile acumulează grăsime cum să ardeți grăsimea adductorului diferite părți ale corpului, inclusiv coapsele interioare.

Din nefericire, doar alergatul sau ciclismul nu lucrează la acești muschi. În acest articol, enumerăm cele mai bune 20 de exerciții pentru coapse interioare pentru a tăia celulita și pentru a vă tonifica și întări coapsele interioare. Pregătește-te să-i oferi o ofertă potrivită pentru o înfrângere constantă a coapsei interioare, erupții dureroase și pigmentare, și nu faci o pantaloni de piele faux sau un bikini fără teamă.

Citește mai departe … 20 Exerciții pentru coapse cel mai bun pentru femei Încălzire Înainte de a începe aceste exerciții de coapse interioare, trebuie să vă întindeți și să vă încălziți. Iată ce puteți face. Sa incepem. Criss Cross Jacks Youtube Acest exercițiu este o modalitate excelentă de a începe regimul de antrenament interior al coapsei.

Este similar cu mufele de sărituri. Țintă - coapse interioare, quad, cum să ardeți grăsimea adductorului și miez. Cum se fac cricuri libro dieta alcalina pdf gratis putere crizcross Stati drept cu picioarele putin mai late decat latimea umarului, umerii relaxati, miezul angajat si genunchii indoiti.

Săriți, traversați picioarele și aterizați încet pe pământ. Salt din nou și deschideți picioarele și aterizați încet pe picioare cu picioarele puțin mai largi decât lățimea umărului. S Ets și Reps - 3 seturi de 30 repetări Restul - 20 secunde Sfat - miscari de salt. Liftul lateral al picioarelor Youtube Mișcarea laterală a picioarelor vă ajută să vă modelați coapsele interioare și vă îndreptați asupra următoarelor mușchi. Țintă - coapse interioare, coapse exterioare și glute.

Cum se face Stați lângă perete și așezați palma dreaptă pe el pentru sprijin. Așezați mâna stângă pe talie. Păstrați-vă nucleul angajat și coloana vertebrală neutră.

Ridicați piciorul stâng lateral, opriți-vă o clipă și aduceți-l înapoi în poziția de plecare. Faceți acest lucru pe cealaltă parte. Seturi și repetiții - 3 seturi de 15 repetări Restul - 20 secunde 3. Squats exploziv Youtube Acest exercițiu este, de asemenea, cunoscut sub numele de squats squating. Iată mușchii la care lucrează. Cum se face Stați drept cu picioarele puțin mai largi decât lățimea umărului. Păstrați-vă miezul angajat, umerii răsuciți înapoi și coloana vertebrală.

Împingeți fese, păstrați-vă greutatea pe tocuri și stați jos ca și cum voi veți sta pe un scaun. Genunchii nu ar trebui să depășească picioarele tale.

În timp ce stai, tragi brațele până lângă piept. Ridicați corpul în sus și, înainte de a vă întoarce într-o poziție în picioare, săriți și propulsați corpul prin coborârea mâinilor. Țineți ușor pe picioare și repetați toți pașii. Setați și repetați - 3 seturi de 10 repetări Restul - 20 secunde Sfat - 4. Plie Squat Youtube Squat-ul Plie este o altă mare variantă a exercițiilor de coapse interioare care vă pot ajuta să ardeți grăsimea.

Țintă - coapse interioare, quad, glutes, viței și hamstrings. Țineți degetele de la picioare la 45 de grade, înapoi drept și umerii departe de urechi. Acum, ca o balerină, ridică-ți mâinile până se află la nivelul umărului.

Păstrați-le plutiți și relaxați-vă umerii. Coborâți corpul. Nu vă îndoiți înainte și nu vă aliniați genunchii. Țineți această poziție pentru o secundă și apoi ridicați-vă la poziția de plecare.

Faceți acest lucru pentru un set și odihniți timp de 20 de secunde. Întoarceți-vă la poziția interioară a coapsei, dar puneți greutatea corporală pe bilele picioarelor și pulsați în poziția ghemuită timp de 15 minute.

Seturi și repetiții - 3 seturi de 15 repetări Restul - 20 secunde 5. Picioarele Țintă - coapse interioare, glute, hamstrings și flexori de șold. Cum se face Stați drept cu picioarele aproape unul de celălalt.

Puteți să vă sprijiniți corpul ținându-vă palmele plat pe perete sau lateral până la nivelul umărului. Ridicați piciorul drept de la sol, păstrați genunchii drepți și mătură piciorul drept în față și în spate. Faceți același lucru și cu piciorul stâng. Seturi și replici - 3 seturi de 15 repetări Restul - 20 secunde 6.

cum să ardeți grăsimea adductorului pierdere în greutate buddha mică

Scissor Leg Plank Youtube Un pic mai avansat nivel de exercițiu, foarfeca pentru picioare este distractiv. Vă ajută să pierdeți grăsimea interioară a coapsei și, în afară de formarea coapsei, aceasta ajută și strângerea miezului. Cum se face Asumați poziția plăcii de mână.

3 moduri de a pierde grăsimea cu greutăți - Articole Promovate

Păstrați două prosoape pliate sub degetele de la picioare, iar coloana vertebrală se înalță cu restul corpului. Uită-te în jos și ține-ți miezul angajat. Strângeți coapsele interioare și glisați picioarele aproape împreună. Cum să ardeți grăsimea adductorului această poziție o secundă și apoi glisați picioarele înapoi în poziția de pornire.

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Exercițiile interioare ale coapsei sunt excelente pentru modelare și tonifiere coapsele tale.

Seturi și repetiții - 3 seturi de 10 repetări Restul - 30 secunde 7. Sweeping Mountain Climbers Youtube Aceasta este o variație a alpinistului de munte. Acesta este modificat pentru a se potrivi cu scopul de a elabora coapsele interioare.

cum să ardeți grăsimea adductorului cel mai bun ceai organic pentru a pierde în greutate

Țintă - coapse interioare, quads, hamstrings, glutes, viței și miez. Cum se face Să presupunem o poziție de placă, să ținem miezul cuplat și să punem două prosoape pliate sub degetele de la picioare. Fără a vă ridica piciorul de pe podea, măture piciorul drept și adu-l aproape de piept.

cum să ardeți grăsimea adductorului piercing beneficii pentru pierderea în greutate

Schimbați-l înapoi în poziția de pornire. Scoateți piciorul stâng și aduceți-l aproape de piept. Setează și repeta - 3 seturi de 15 repetări Restul - 30 secunde 8. Sumo Squat With Kettlebell Youtube Aceasta este o largă poziție a coapsei cum să ardeți grăsimea adductorului a coapsei, cu o mică modificare pentru a arde flabul în coapsele interioare și pentru a ajuta la construirea și tonul mușchilor coapsei interiori.

Țintă - coapse interioare, hamstrings, quads, viței, glutes, flexori de șold, spate inferior și miez.

cum să ardeți grăsimea adductorului cum de a ajuta la pierderea greutății mai repede

Țineți coatele aproape de corpul dvs. Împingeți fese, începeți să vă flexionați genunchii pentru a vă coborî corpul și a vă asuma un ""așezat pe un scaun"". Asigurați-vă că poate cofeina și pierderea în greutate nu depășesc vârfurile degetelor de la picioare.

Probleme Frecvente

Țineți această poziție pentru o secundă și apoi reveniți la poziția de plecare. Seturi și reacții - 3 seturi de 15 repetări Restul - 35 secunde 9. Cercuri interioare pentru coapse Youtube Aceasta este o mișcare de pilat care lucrează la următorii mușchi. Cum se face Mutați pe partea dreaptă pe un covor. Susțineți-vă capul pe palma dreaptă. Ridicați piciorul stâng sus și plasați-l în fața zonei pelvisului sau a burții inferioare și folosiți palma stângă pentru a vă apăsa genunchiul departe de piept.

cum să ardeți grăsimea adductorului pierderea în greutate sau câștig

Apăsați lung piciorul drept și ridicați-l. Mutați piciorul drept mai întâi într-o mișcare în sensul acelor de ceasornic și apoi în sens invers acelor de ceasornic. Faceți-o și pe cealaltă parte. Seturi și reacții - 3 seturi de 10 repetări Restul - 20 secunde Lunges lateral cu Kettlebell Youtube Frunza laterală cu un kettlebell poate foc instantaneu coapsele interioare. Țintă - Adductori, flexori de șold, viței, hamstrings, quads, glutes și miez. Cum se face Țineți un ceainic cu ambele mâini.

Mâinile trebuie să fie îndreptate direct în jos, picioarele larg deschise, umerii răsuciți în spate, miezul angajat și degetele picioarelor. Îndoiți-vă genunchiul drept, păstrați piciorul stâng pe podea, împingeți fese înapoi și stați în dreapta. Susțineți-vă corpul pe piciorul drept al piciorului. Întoarceți-vă la poziția de plecare și expirați.

Inspirați, flexați genunchiul stâng, păstrați piciorul drept pe podea, împingeți fese înapoi și stați în stânga. Sprijiniți corpul pe piciorul stâng. Seturi și repetări - 3 seturi de 15 repetări Restul - 30 secunde Adactorul Stoarce Cu Inel Pilates Youtube Pentru acest antrenament interior al coapsei, veti avea nevoie de un inel de pilates sau o perna.

Monitorizează-ți dieta de culturism

Țintă - coapsa interioară, coapsa exterioară, glutes, hamstrings și vițeii. Cum se face Întinde-te pe un covor. Păstrați-vă picioarele lat-lățime în afară, coloana vertebrală în poziție neutră, și mâinile de partea ta.

Țineți inelul pilates între coapsele interioare. Strângeți coapsele împreună și simțiți arsurile din coapsele interioare și exterioare și glutele. Țineți-l timp de 2 secunde, apoi eliberați-l. Seturi și replici - 3 seturi de 15 repetări Restul - 30 secunde Izometrul Sumo Squat Izometric Youtube Un squat modificat de sumo, acesta este unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru coapsele interioare.

Țintă - Adductori, hamstrings, quads, viței și glutes. Cum se face Stați cu coloana dreaptă. Mișcați-vă picioarele într-o poziție înclinată în formă de sumo și mențineți degetele de la picioare, îndreptându-vă spre laturile dvs.

1. Jacks Jumping

Ținând spatele drept, scăpați corpul. Țineți genunchii înapoi cu ajutorul palmelor pentru a le menține în linie cu picioarele.

  • Cum să arzi grăsimile abdominale în antrenamentul cu greutăți
  • Primroza de seară ajută la pierderea în greutate
  • 3 modalități simple de a arde grăsime
  • Cum Să Scap De Aditivi De Grăsimi -
  • 20 Cele mai bune exerciții pentru coapse interioare pentru picioarele tari și puternice - Alte
  • Centrul de scădere în greutate în greater noida
  • Aerisiri Cum să pierzi grăsimea cu greutăți Dacă doriți să scăpați de grăsimea corpului încăpățânat, adăugarea antrenamentului de forță la schema dvs.
  • Pubertate după pierderea în greutate

Țineți această poză timp de 10 secunde înainte de a vă ridica. Setează și repeta - 3 seturi de 5 repetări Restul - 30 secunde Pilates - Distanțe laterale Youtube Împărțirea în partea dreaptă vă ajută la întărirea și tonifierea coapselor interioare. Țintă - coapse interioare, coapse exterioare, hamstrings, viței și glutes. Cum se face Stați pe o masă despărțită de pilat, cu picioarele mai late decât lățimea umărului, lipite, cu mâinile laterale și neutru.

Inspirați și mutați piciorul pe vârful în mișcare, departe de vârful staționar. Respirați și aduceți piciorul înapoi în poziția inițială. Repetați acest lucru pe cealaltă parte. Setează și repetă - 3 seturi de 15 repetări Restul - 30 secunde Lifturile cu picioare laterale cu pastile pentru slabit Youtube Acest exercițiu asumat este unul dintre cele mai extenuante și eficiente exerciții pentru tonarea coapsei interioare. Următorii mușchi sunt activi când o faci.

Țintă - coapse interioare, coapse exterioare, hamstrings, glutes, abs și viței. Cum să faci Lie în partea dreaptă. Așezați-vă palma dreaptă pe marginea capului pentru ao susține.

Video: Cori Gramescu: exerciții pentru fund bombat 2021, Iunie

Stabiliți-vă umărul și soldul stâng pe umărul drept și soldul respectiv. Ținând miezul în mână, ridicați ambele picioare în sus. Țineți cum să ardeți grăsimea adductorului poză pentru o secundă.

Coborâți încet picioarele și repetați-vă. Faceți acest lucru și pe partea stângă. Seturi și reacții - 3 seturi de 15 repetări Restul - 30 secunde Acestea au fost cele 20 cele mai bune și eficiente exerciții pentru coapse. Făcând aceste exerciții împreună cu alte exerciții de formare cardio și de forță și urmând obiceiurile alimentare sănătoase, vă veți ajuta să ardeți grăsimea interioară a coapsei, să tonifiați și să fiți mai proactivi la tot.

Deci, puneți-vă efortul și fiți cei mai buni.

Ațiputeafiinteresat