Cum să pierdeți grăsimea de la pieptul de sex masculin

Cum sa scapi de sani la barbati prin exercitii fizice

Este nevoie de dedicație pentru o dietă strictă și exerciții de rutină. Găsiți o rutină de antrenament care tonifică cele mai vizibile mușchi, cum ar fi absul, pieptul și picioarele. În cele din urmă, păstrați-vă părul corpului bine îngrijit pentru un aspect raționalizat.

Cum de a avea un corp de Stripper

Cap 1 Ajustarea dieta ta 1 Reduceți sau eliminați aportul de carbohidrați. Carburile sunt ușor de energie, dar corpul tău tinde să le păstreze. Mănâncă puține sau nu carbohidrați, care includ paste, cartofi, pâine, zahăr și orez alb.

Dacă dieta ta este bogată în carbohidrați, nu vei avea niciodată șansa de a-ți reduce grăsimea corporală. Fructul vă ajută, de asemenea, să înlocuiți gustările dulci, în timp ce obțineți totodată sentimentul de a manca dulciuri.

Carburile tind să vă încetinească, astfel încât acestea să devină mai greu să vă simțiți energizați pentru antrenamente. Peștele, carnea de pui și curcanul neprelucrat sunt cele mai bune mâncăruri. Evitați carnea roșie grasă și obțineți tăieri slabe dacă mâncați carne roșie.

De asemenea, lipiți de produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi sau fără grăsimi. Alimentația doar albușurilor de ou reduce grăsimea, iar unele magazine vând unt de arahide cu conținut scăzut de grăsime. Digestia necesită fibre, deci asigurați-vă că sunteți suficient de zi cu zi. Kale, verdeață colladă și spanac sunt legume verzi cu frunze verzi.

Adăugați-le în salate și alte feluri de mâncare, sau le preparați și le mâncați singuri. Broccoli și conopidă sunt legume bogate în fibre.

Lucruri de care ai nevoie

Fibrele provin din multe alte surse, dar ele pot fi mai mari în conținutul de grăsimi. Dacă într-adevăr doriți să subțire și să fie în formă excelentă, tăiați toate băuturile zaharoase din dieta ta. Ceaiul și cafeaua nealcoolice sunt fine ocazional, precum și laptele fără grăsimi, dar asigurați-vă că cea mai mare parte a aportului dumneavoastră de lichid este apa.

cum să pierdeți grăsimea de la pieptul de sex masculin

Veți lucra foarte mult pentru a obține un corp de striper, care te face sa pierzi apa prin transpiratie. Veți avea nevoie să vă măriți aportul de apă când transpirați mai mult.

Beți un pahar mare de apă înainte de mese pentru a vă simți mai repede. De asemenea, asigurați-vă că beți apă suplimentară imediat după un antrenament pentru a evita crampele musculare. Cap 2 Modelarea corpului 1 Lucreaza-ti abdomenul mai greu decat orice altceva.

cum să pierdeți grăsimea de la pieptul de sex masculin

Un stomac cu șase pachete este unul dintre principalele trageri pentru un stripper masculin. Veți dori să vă lucrați mai des frecvent și mai greu decât celelalte mușchii. Faceți absența de cinci până la șase ori pe săptămână, asigurându-vă că ați lovit mușchii abdominali superioară, inferioară și oblică.

Nu vă îndoiți brațele sau nu vă întoarceți de la sol. Momentum reduce munca pe care trebuie să o facă abdomenul. Efectiv sculptarea abs dvs. Chiar dacă începeți cu un număr scăzut, continuați să lucrați pentru a vă mări reputația zilnică. Nu faceți exact aceleași exerciții în fiecare zi. Îmbină-te pentru a-ți menține mușchii într-o rutină.

cum să pierdeți grăsimea de la pieptul de sex masculin

Este important să sculptați întregul tors, nu doar pecetele și bicepii. Găsiți o rutină de antrenament care se rotește prin biceps și triceps, ascensoare de construcție în piept și ascensoare umăr și spate. Apăsați fiecare set de mușchi o dată sau de două ori pe săptămână. Făcând un circuit de mașină cu greutăți de bază la sala de sport vă va ajuta să vă asigurați că ați lovit cum să pierdeți grăsimea de la pieptul de sex masculin grupurile dvs.

Încercați câteva rutine de greutate pentru a găsi cel care sculptează cel mai bine corpul. Nu fiecare rutină de antrenament funcționează pentru fiecare tip. Nu țineți întotdeauna greutățile cele mai grele și abia efectuați câteva repetări.

Înainte de a începe un plan de eliminare a sânilor înșiși, este important să determinați dacă acestea sunt în întregime rezultatul excesului de grăsime corporală sau dacă acestea sunt rezultatul unei afecțiuni medicale. În funcție de răspunsul la această întrebare, traseul dvs. Consultați un medic În timp ce acest lucru poate provoca un anumit grad de jenă, este important să vă consultați medicul înainte de a lua o direcție de acțiune.

Alegeți niște greutăți mai ușoare și faceți repetări de calitate deoarece funcționează mai bine mușchii. Este mai mult despre sculptura fizica decat despre castigarea unei multitudini de masa musculara. Greutățile mari vă ajută să vă împachetați pe masa musculară, așa că nu doriți să o neglijeze complet. Ea depinde de ceea ce corpul tau este de a începe cu. Dacă aveți mușchi solizi ascunși sub grăsime, antrenamentele rep repetate vă arderea sindromului de grăsime să tonați și să pierdeți grăsimea.

cum să pierdeți grăsimea de la pieptul de sex masculin

Băieții care sunt noi la lucru tind să se concentreze prea mult corpul superior, dar picioarele dvs. Squats și prese pentru picioare sunt mari pentru a construi musculare. Dacă nu aveți acces la greutăți, ghemuirea corpului, lunges și lovituri sunt excelente pentru a sculpta picioarele dvs. Rulați scările în sus și în jos, săriți frânghii sau faceți genunchii înalți pentru a-ți lucra picioarele.

Ce este excesul de grăsime periculos

Găsiți un echilibru între antrenamentele de construcție a mușchilor în care vă ridicați greutățile și antrenamentele de tonifiere. Nu subestimați efectele unui antrenament cardio. Rularea, călăritul pe bicicletă sau folosirea unei mașini eliptice sau scară ușoară vă ajută să tăiați grăsimea și să vă formați. Strippers sunt în mod constant în mișcare, astfel încât orice vă face să vă mișcați rapid este o opțiune bună.

Toneți-vă pieptul cu pregătire de forță 1 Dezvoltați mușchii pieptului Executați exerciții de antrenament de forță care vă pot dezvolta mușchii pieptului. Dezvoltarea mușchilor va accelera metabolismul și vă va ajuta să ardeți mai multă grăsime, ceea ce ar putea reduce cantitatea de țesut din zona toracică. Puteți alege pentru a efectua unele haltere, cum ar fi dumbbell rânduri sau de a folosi propriile mișcări de greutate corporală, cum ar fi flotari, în scopul de a sculpta muschii pieptului, și arde excesul de calorii si grasimi. La început, efectuați o serie de repetări de la 8 la 12 pentru fiecare exercițiu. Creșteți treptat valoarea la trei serii în timp ce vă dezvoltați puterea.

Diverse sporturi de înaltă intensitate sunt o alternativă bună dacă exercițiile de cardio te-au nascut. Joacă baschet, racquetball, frisbee final sau fotbal pentru un antrenament cardio excelent. Cap 3 Îngrijirea părului 1 Păstrați parul corpului la un nivel minim. Uitați-vă corpul pentru a vedea cât de mult aveți părul. Dacă nu creșteți prea mult, nu va trebui să vă faceți griji.

Dacă aveți un piept, stomac și spate păros, veți avea nevoie de mai multă muncă. Este posibil să fie nevoie să tăiați sau bărbierit zilnic pentru a menține creșterea parului sub control. Zona pubiană este un alt loc care necesită îngrijire. Cât de mult păr vă împachetați este de până la tine, dar strippers de sex masculin, de obicei, au puțin până la nici un păr pubian.

Dacă nu aveți un trimmer electric, este timpul să investiți într-una. Alegeți una cu o mulțime de paznici pentru diferite lungimi de păr. Utilizați acest lucru pe zona trunchiului și zona pubiană pentru a tăia părul lung până la un punct în care acesta poate fi ras pe când este necesar.

Tăietoarele electrice vă pot prinde pielea dacă nu sunteți atent. Nu există o regulă tare și rapidă cu privire la durata părului corporal. Principalul lucru este că tăierea este aproape întotdeauna preferabilă aspectului natural.

Pentru a obține o lungime cât mai scurtă posibilă, nu folosiți niciun gardian. Găsiți lungimea potrivită în funcție de cât de mult aveți părul. Dacă aveți păr gros pe întregul dvs.

Incearca o dieta de pierdere a grăsimii

Dacă nu vă simțiți confortabil să vă tăiați parul pe corp, acest aspect scurt, aspectul stripperului ar putea să nu fie pentru dvs.

Utilizați întotdeauna loțiune cremă de bărbierit pentru a evita arderea aparatului de ras atunci când vă bărbiți. Asigurați-vă că rasul dvs. Lamele moi trag la păr și irită pielea. Aveți grijă deosebită, pentru a vă împiedica pielea.

O scurtă excursie în curriculum-ul școlar în biologie

Aplicați un prosop fierbinte pe piele înainte de a vă bărbați pentru a deschide porii și a ridica firele de păr. Îngrijirea părului corporal este un proces continuu dacă doriți să păstrați aspectul unui stripteuzor masculin.

Tăiați părul săptămânal, cel puțin, dar faceți un bărbierit zilnic dacă doriți să vă păstrați cum să pierdeți grăsimea de la pieptul de sex masculin curat și neted. Rețineți că odată ce radeți complet o parte a pielii, va trebui să continuați să vă radeți sau dacă părul va crește mai gros.

De asemenea, va mânca odată ce începe din nou să se repete. Bărbatul de multe ori irită pielea, așa că asigurați-vă că utilizați loțiune pentru a vă menține pielea netedă și aparatul de ras ars gratuit. Utilizați loțiune special concepută pentru utilizare după pierdere în greutate 10 kg în 7 zile, deoarece funcționează mai bine decât loțiunea regulată.

Ațiputeafiinteresat