Cum să pierzi excesul de grăsime în exces, Cum să pierzi excesul de grăsime: 13 pași (cu fotografii) - Sfaturi -

cum să pierzi excesul de grăsime în exces

Primul lucru la care persoanele se gândesc când vine vorba de grăsime în zona abdominală este aspectul neplăcut, însă este bine de știut că această grăsime este foarte periculoasă pentru sănătatea noastră. Există două tipuri de grăsime în zona abdominală: —Grăsimea subcutanată — este acea grăsime care se află sub piele, care acoperă abdomenul și conferă un aspect neplăcut —Grăsimea viscerală — este acea grăsime care se află în interiorul cavității abdominale și înconjoară organele vitale din zona trunchiului Cercetările arată că, deși ambele forme de grăsime reprezintă un factor de risc crescut pentru sănătate, cea viscerală excesivă este mult mai periculoasă decât țesutul adipos subcutanat.

Cereți informații

Unul din cele mai importante motive pentru care unii oameni acumulează mai multă grăsime viscerală poate fi o dietă bogată în carbohidrați rafinați. Acest tip de dietă poate duce, în timp, la rezistență la insulină dupa ani de zile de bombardare cu prea mult zahăr și amidon, pancreasul nu mai poate gestiona excesul constant de zahăr din sânge. Studiile arată că aportul deosebit de mare de fructoză din siropul de porumb poate fi o contribuție majoră la excesul de grăsime viscerală.

Circumferința abdominală este un indicator fidel, care ne arată atât surplusul ponderal de tip abdominal cât și riscul cardiovascular. Această circumferință abdominală se măsoară cu un cum să pierzi excesul de grăsime în exces, la 2 cm sub ombilic.

O valoare normală la femei este mai mică de 80 de cm, iar la bărbați mai mică de 94 cm. Dacă vă pasă de calitatea vieții voastre și a celor dragi, reducerea grăsimii viscerale ar trebui să fie una dintre prioritățile dumneavoastră.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Grasimea subcutanată este grăsimea care se află sub piele. Aceasta acoperă abdomenul și nu te lasa să îți vezi mușchii abdominali.

postările de succes ale pierderilor de grăsime

Acum că am clarificat ce reprezintă grăsimea abdominală, haideți să vedem și cum scăpăm de ea. Primul lucru pe care trebuie să îl înțelegeți este că nu există o soluție foarte rapidă.

Ce este slăbitul din grăsime?

Nu există pastile minune care să vă ajute să pierdeți din grăsimea abdominală mai repede. Singura soluție este să combinați o alimentație bogată în produse naturale, cât mai puțin procesate, cu un program de exerciții fizice.

îndepărtați grăsimea buricului în 1 lună

Iată 6 metode de reducere a grăsimii abdominale pe care eu le recomand: 1. Consumați cât mai puțin zahăr și băuturi dulci Se stie că zahărul adăugat este extrem de nesănătos și are efecte dăunătoare asupra metabolismului nostru. El reprezintă jumătate glucoză, jumătate fructoză, iar fructoza poate fi metabolizată de către ficat într-o cantitate semnificativă.

pierdere în greutate dr în georgetown ky

Când mâncați zahăr în exces, ficatul este inundat cu fructoză și este forțat să o transforme în grăsime. Astfel crește grăsimea abdominală, ceea ce duce la rezistență la insulină și o serie de probleme metabolice. Zahărul lichid este chiar mai dăunător, deoarece creierul nostru nu percepe caloriile lichide în același mod ca și pe cele solide.

Astfel, adăugând și băuturile cu adaos de zahăr, vom depăși cu mult necesarul caloric din ziua respectivă, ceea ceva duce inevitabil la îngrășare.

Ce este greutatea datorată excesului de apă?

Luați decizia să reduceți la minim cantitatea de zahăr din dieta dumneavoastră și încercați să cum să pierzi excesul de grăsime în exces băuturile cu adaos de zahăr.

Acestea include băuturile îndulcite cu zahăr, sucurile de fructe, diverse băuturi sportive precum si specialitățile pe bază de cafea. Țineți minte că nimic din toate acestea nu se aplică la fructele întregi care, dacă sunt consumate cu moderație, sunt extrem de sănătoase.

pierderea în greutate efecte mentale

Cantitatea de fructoză pe care o obținem din fructe este neglijabilă în comparație cu cea dintr-o dietă bogată în produse zaharoase. Afla mai multe despre cum sa scapi de dependenta de zahar din articolul 7 metode care te scapă de dependența de zahăr. Asigurați-vă un aport suficient de proteine în alimentația dumneavoastră Proteina este cel mai important macronutrient de care trebuie să ținem cont atunci când ne dorim să pierdem în greutate. O puteți face prin includerea în alimentație a următoarelor produse: carne slabă, pește, fructe de mare, ouă lagăre de pierdere în greutate din michigan lactate.

Dacă nu reușiți să obțineți suficiente proteine doar din alimentație, un supliment de proteină de calitate de exemplu proteina din zer este un mod convenabil și sănătos de a vă atinge necesarul zilnic.

Ce este slăbitul din greutate?

Daca vrei sa afli mai multe despre proteine, iti recomand articolul Mitul proteinelor — cum să le consumați în avantajul vostru. Eliminați din alimentație carbohidrații rafinați Încercați să obțineți carbohidrații din produse proaspete precum legumele și fructele bogate în fibre, sau cerealele integrale și mai puțin din alimentele rafinate pâine albă, orez alb, biscuiți, covrigei, paste, saleuri și produse de patiserie.

dieta rina personalizata

Despre carbohidrați găsiți mai multe informații în articolul Mitul carbohidraților — De ce dietele cu restricție de carbohidrați eșuează? Mâncați alimente bogate în fibre Fibrele solubile pot fi eficiente în reducerea grăsimii abdominale, deoarece acestea încetinesc circulația produselor alimentare prin stomac și intestinul subțire.

arde grăsimea corporală și sculpt brațele

Astfel, digestia și absorbția nutrienților are loc treptat și ne ajută să avem un sentiment de plenitudine și un apetit redus. Cel mai bun mod de a obține mai multe fibre este de a mânca multe alimente vegetale, cum ar fi legume și fructe.

Ațiputeafiinteresat