Cum să slăbească brațele și burta

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

prosperă pierderea în greutate înainte și după tls pierdere în greutate ceai

De Georgiana Dorobanțu Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă Bratele, abdomenul si soldurile sunt zone in care grasimea se depune foarte usor, dar din pacate pentru noi, este si foarte "incapatanata" si greu de eliminat.

O serie de exercitii special concepute pentru aceste zone cu probleme te ajuta sa actionezi direct la tinta.

Elimina grasimea de pe brate, abdomen si solduri

Bratele, abdomenul si soldurile sunt zone in care grasimea se depune foarte usor, dar din pacate pentru noi, este si foarte "incapatanata" si greu de eliminat.

Efectueaza pierderea în greutate și corpul ahy prezentate mai jos cu regularitate si combina-le cu activitatile de tip cardio, care iti permit sa arzi mult mai eficient grasimea de pe tot corpul.

Exercitii pentru slabit acasa 🏋️ Exercitii slabit 1 kg pe zi

Aceste exercitii sunt extrem de utile nu numai pentru a elimina grasimea, dar si pentru a tonifia muschii carora se adreseaza. Ai nevoie de doua greutati, fiecare de 1. Exercitiul 1 Stai intinsa pe spate, cu genunchii indoiti la 90 de grade.

Cum să slăbești în umeri

Tine greutatile in maini, deasupra capului, cu palmele orientate spre interior. Ridica greutatile in fata, la nivelul pieptului, in timp ce iti ridici picioarele si le indrepti.

Revino la pozitia de start si repeta exercitiul de 15 ori. Exercitiul 2 Stai cu picioarele departate la o distanta putin mai mare decat cea de la nivelul umerilor, varfurile picioarelor indreptate spre exterior la 45 de grade. Tine cate o greutate in fiecare mana. Pastreaza mainile cum să slăbească brațele și burta de corp, in fata coapselor.

Exercitii pentru abdomen plat | Slabeste burta de acasa

Apleaca trunchiul inainte, pastrand picioarele si spatele drepte. Coboara greutatile la nivelul barbiei, incat bratele sa fie perpendiculare cu podeaua.

andrea pierdere în greutate barlow cum să pierdeți în greutate grăsime de burtă

Repeta exercitiul de 12 ori. Exercitiul 3 Stai cu picioarele departate la o distanta putin mai mare decat cea de la nivelul umerilor, varfurile picioarele orientate spre exterior, la 45 de grade.

Tine o greutate in fiecare mana, bratele pe langa corp cu palmele orientate spre interior. Realizeaza o fandare pastrand talpile lipite de podea, coborand sezutul ca si cum te-ai aseza pe un scaun.

Pastreaza pozitia si realizeaza doua miscari de ridicare si coborare a greutatilor: tine bratele lipit de corp si ridica greutatile pana la nivelul umerilor.

Cum să îți subțiezi brațele în mod simplu și eficient

Revino la pozitia de start si repeta exercitiul de 5 ori. Exercitiul 4 Stai cu picioarele departate, greutati in ambele maini. Pastreaza coatele indreptate in laterale, greutatile la nivelul umerilor cu palmele orientate spre interior. Realizeaza o usoara coborare a sezutului, ca la exercitiul anterior, tinand talpile lipide pe podea. Ridica-te din pozitia usor ghemuita, realizand simultan o miscare de indreptare a mainilor catre exterior si ridicare a greutatilor asupra capului, ridicand in acelasi timp si calcaiele de pe podea.

Repeta exercitiul de 15 ori. Exercitiul 5 Stai cu picioarele departate, genunchii usor indoiti, greutati in ambele maini si palmele indreptate spre coapse. Ridica piciorul drept in spatele tau, la cativa cm de podea.

Cum slabesti la maini, reducerea grăsimii: un...

Apleaca trunchiul in fata, ridica bratele astfel incat coatele sa fie la nivelul umerilor si apoi coboara-le. Repeta exercitiul de 12 ori pentru fiecare picior.

nu poate pierde greutatea corpului inferior câte kj să piardă în greutate

Sursa foto: fitnessmagazine.

Ațiputeafiinteresat