Din zona de ardere a grăsimilor, Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -

din zona de ardere a grăsimilor
  • Avertizări Zona de ardere a grăsimilor este definită ca nivelul de mișcare la care corpul tău arde în principal grăsimi pentru energie.
  • D6 burner de grăsime
  • Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie.

Cap 1 Determinați zona dvs. Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde va cădea zona de ardere a grăsimilor. Mai întâi, găsiți rata maximă a inimii MHR. Pentru a face acest lucru, scădeați vârsta de la de ani dacă sunteți bărbat; scade vârsta de la de ani dacă ești femeie. Zona dvs. Există o varietate de monitoare de ritm cardiac disponibile - ceasuri sau brățări, curele de piept și chiar construite în bare de mâner ale unor mașini cardio.

Don't treat your body as a black-box. Take control of your health and start now!

Monitorii cu frecvență cardiacă vă pot ajuta să vedeți cu din zona de ardere a grăsimilor unde vă este ritmul cardiac și pe baza vârstei, înălțimii și greutății dvs. Prin utilizarea unui monitor de ritm cardiac, veți obține o idee mai exactă despre locul în care este zona dvs. Acest lucru se datorează faptului că monitorul ritmului cardiac va calcula ritmul cardiac în timp ce vă exerciți și apoi vă va folosi informațiile despre ritmul cardiac pentru a vă calcula zona de ardere a grăsimilor.

Mulți oameni care folosesc un monitor de ritm cardiac pentru prima dată realizează că este posibil ca ei să nu fi lucrat la fel de tare cum credeau ei. Acordați o atenție deosebită și provocați-vă în siguranță. Monitorii cu ritm cardiac care utilizează o curea de piept sunt puțin mai exacți decât brățările sau ceasurile.

din zona de ardere a grăsimilor dr bass greutate pierdere newnan ga

Testul VO2 max volumul pe timp, oxigen și maxim va înregistra cu exactitate capacitatea organismului de a transporta și de a folosi oxigen în timpul exercițiilor fizice. Acest test cere participantului să meargă pe o banda de alergat sau să folosească o bicicletă și să respire într-o mască de față care măsoară oxigenul și nivelurile de dioxid de carbon pe măsura creșterii frecvenței cardiace.

Aceste informații pot fi apoi utilizate pentru a determina la ce nivel al ritmului cardiac ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona dvs. Testul VO2 Max este considerat una dintre cele mai exacte și mai fiabile metode de testare pentru fitness cardiovascular [6].

Puteți lua un test VO2 max la o sală de gimnastică, la unele laboratoare din zona de ardere a grăsimilor la cabinetele medicilor particulari.

Scapa De Gaurile Din Fese - Exercitii Pentru Modelarea Feselor Acasa

Acesta este cel mai puțin tehnic dintre toate modurile de a vă determina zona de ardere a grăsimilor. Testul de conversație necesită să vorbiți în timpul exercițiilor fizice și în funcție de cât de vânt sunteți, puteți determina dacă trebuie să măriți sau să micșorați intensitatea antrenamentului dvs. Dacă poți să vorbești cu ușurință, atunci nu lucrezi prea mult.

din zona de ardere a grăsimilor program de slabit sport

Ar trebui să puteți spune o scurtă propoziție fără probleme. Cap 2 Aplicarea zonei dvs. Alegerea unei combinații de exerciții cardio moderate și de intensitate ridicată va aduce cele mai bune rezultate. Acest lucru va fi valabil mai ales dacă obiectivul dvs.

Related Content

Activitățile pot include: jogging mai lent, ciclism sau înot. Cu toate acestea, aceasta va fi diferită pentru toată lumea. De asemenea, alegeți unele activități cardio care se încadrează într-o gamă de intensitate ridicată.

din zona de ardere a grăsimilor arderea termenului de grăsime

Deși acest lucru scade din zona dvs. De asemenea, intenționați să atingeți minimum de minute de activitate cardio intensă moderată în fiecare săptămână. Este importantă încorporarea rezistenței sau a formării de rezistență în programul săptămânal de exerciții fizice.

din zona de ardere a grăsimilor poate provoca pierderea în greutate

Acesta ajută la construirea și tonul muscular în plus față de creșterea metabolismului dvs. Este crucial să păstrați și să câștigați mușchii în timp ce pierdeți masa de grăsime.

din zona de ardere a grăsimilor ms strălucire slabă băutură

Includeți formarea de forță cel puțin două zile pe săptămână timp de cel puțin 20 de minute. Dacă sunteți interesat de zona dvs.

Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort.

Ele vă pot ajuta să găsiți zona de ardere a grăsimilor și să vă ajutați să creați un antrenament adecvat care să utilizeze aceste informații. Discutați cu antrenorul sau antrenorul despre obiectivele dvs.

  • Te plimbi în zona de ardere a grăsimilor?
  • Cum poate pierde rapid greutatea
  • Numar total de calorii Un antrenament intens conduce la arderea mai multor calorii.

Este o pierdere în greutate? Creșterea masei musculare?

din zona de ardere a grăsimilor pierdeți week end

Acest lucru îi va ajuta să-și adapteze programul pentru a vă satisface nevoile. De asemenea, întrebați cum puteți utiliza zona dvs.

Ațiputeafiinteresat