Mersul pe role slabit

Cat slabesti cu mersul pe role?

Cateva sfaturi daca vrei sa mergi pe role in aceasta vara

Sus Patinajul pe role ofera beneficii asemanatoare cu cele ale atletismului si ciclismului si ofera un antrenament cardiovascular mai bun decat alte tipuri de exercitii fizice. Beneficiile anaerobe, de fapt, sunt superioare atletismului sau ciclismului, intrucat patinajul pe role implica miscari naturale in cazul carora muschii aductori si abductori sunt stimulati.

mersul pe role slabit

Doar de minute de patinaj pe role in fiecare zi poate ajuta organismul dvs. De asemenea, cu ajutorul patinajului pe role se va imbunatati sanatatea mintala, fiind un tip de sport care ofera oportunitatea unei perioade de relaxare mentala. Este recomandat sa alegeti locuri pitoresti pentru patinaj sau o companie placuta care va va imbunatati starea dvs.

In plus, mersul pe role ocupa un loc important pe lista celor mai sanatoase activitati fizice, surclasand chiar si jogging-ul.

Lasati antrenamentul sa echilibreze chimia corpului intr-un mod natural si mersul pe role slabit va induca un sentiment natural de bine. Pentru ca este distractiv si ofera oportunitati de socializare, majoritatea persoanelor care patineaza pe role, practica acest sport o perioada mai indelungata de timp decat cei care aleg alte tipuri de activitati fizice.

Mersul pe role ca exercitiu de fitness

Timpul suplimentar alocat patinajului va creste eficienta beneficiilor pentru sanatatea fizica cat si psihica. Beneficii aerobice cardiovasculare - Cresteti beneficiile aerobice prin patinajul in ritm alert sau in panta, dar urcati atat cat sa va puteti permite o coborare in siguranta; - Incercati patinajul pe role pe distante lungi, intr-un ritm lent si constant, pentru a va imbunatati rezistenta; - Programati-va sa patinati pe role in mod constant, pentru a obtine beneficii aerobice pe termen lung.

Beneficii anaerobe pentru dezvoltarea musculaturii - Construiti musculatura puternica la nivelul pelvisului, sold si coapse, cu activitati regulate de patinaj pe role pe distante lungi; - Fortificati tendoanele, gambele si muschii fesieri prin combinarea miscarilor inainte si inapoi sau a altor manevre fizice atunci cand patinati; - Permiteti balansului de care aceasta activitate are nevoie sa functioneze, sa va stabilizeze musculatura zonei inferioare a spatelui si musculatura abdomenului; - Intariti partea superioara a bratelor si muschii umerilor, mersul pe role slabit bratele in timp ce patinati.

Tweet Simplu și distractiv mersul pe role ajută la slăbit. Mersul pe role ocupă un loc important pe lista celor mai sănătoase activități fizice, surclasând chiar și jogging-ul. De ce? Pentru că mișcarea pe role este mult mai blândă cu articulațiile decât alergatul.

Impact redus asupra articulatiilor - Patinati pe suprafete netede pentru a beneficia de un impact redus asupra genunchilor si spatelui; - Evitati rasucirile si opririle bruste, pentru a evita compromiterea articulatiilor; Cresteti flexibilitatea - Includeti un set de exercitii de incalzire si faceti intinderi usoare pentru stabilitate si flexibilitate in timpul patinajului; - Profitati de masaj dupa patinaj, pentru a reduce tensiunea musculara, pentru a intensifica circulatia sangvina si pentru a mentine tesuturile flexibile si elastice.

Imbunatatiti echilibrul si coordonarea - Utilizati o postura ghemuita, cu genunchii indoiti, pentru a dezvolta si a mentine un echilibru mai bun; - Executati miscari, rotiri si alte provocari de echilibru pe un picior, atat atunci cand sunteti pe patinele cu role, cat si in afara patinajului. Ardeti calorii si reduceti grasimea - Ardeti kcal sau mai mult, la fiecare 30 de minute de patinaj in ritm constant; - Ardeti kcal sau mai mult, in 30 de minute prin utilizarea unor tehnici de patinaj pe role; - Puteti arde mai multe calorii prin patinajul in forta, in ritm sustinut; - Planificati un regim regulat de patinaj pe role, pe o perioada indelungata de timp pentru a arde cat mai multe calorii.

In plus, mersul pe role te poate ajuta sa slabesti, sa te tonifiezi si sa castigi un nou hobby.

Beneficii pentru sanatatea mintala - Imbunatatiti claritatea mintala si concentrarea, reduceti stresul si depresiabucurandu-va de un turneu de amatori sau prin activitati sociale care implica patinajul pe role. Tipuri de patinaj Sus Antrenament regulat Patinajul pe role, in mod regulat si la intensitate ridicata este un antrenament fizic eficient care implica atat exercitii de intensitate ridicata, cat si exercitii cu intensitate moderata.

mersul pe role slabit

De exemplu, dupa 5 minute de incalzire, patinati viguros timp de 30 de secunde. Apoi, slabiti intensitatea la moderat, timp de 60 de secunde. Continuati sa alternati astfel timp de 30 de minute.

Mersul pe role slabeste? Cam cat timp pe zi necesita? Si ajuta la cresterea in inaltime?

Pe masura ce puterea si rezistenta se imbunatatesc, cresteti intervalul de patinat la intensitate ridicata. Efectuati acest antrenament de doua ori pe saptamana, cu cel putin o zi pauza intre sesiunile de antrenament.

mersul pe role slabit

Patinaj slalom Utilizarea de conuri in programul de patinaj, intareste partea inferioara a corpului, tintind coapsele, gambele si muschii fesieri. Acest tip de patinaj, imbunatateste de asemenea, echilibrul, agilitatea si coordonarea. Aliniati 5 sau mai multe conuri pe sol, la aproximativ 4 metri distanta unul de celalalt.

Cum sa te opresti pe Role in 3 Pasi? Sfaturi pentru Incepatori si avansati!(Experienta 25 ani)

Executati un slalom printre conuri pana cand ajungeti truvision login pierdere greutate ultimul, intoarceti-va apoi si repetati miscarea.

Patinajul pe distante lungi Patinajul pe un traseu special, sau pur si simplu pe trotuar timp de 30 de minute, imbunatateste capacitatea plamanilor, rezistenta si tonifica musculatura.

Alegeti un traseu de cativa kilometri, si daca este posibil, intr-o zona cu dealuri.

mersul pe role slabit

Siguranta Purtati intodeauna echipamentul de protectie adecvat atunci cand patinati pe role. Purtati orteze pentru incheietura mainilor, genunchiere, cotiere si casca. Cele mai multe accidente de patinaj implica bratele, incheieturile mainilor sau cotului atunci cand patinatorii nu poarta echipament de protectie. Invatati cum sa opriti si sa va intoarceti in conditii de mersul pe role slabit, inainte de a incepe antrenamentul pe patine cu role.

Ațiputeafiinteresat