Îndepărtați grăsimea toracică a bărbatului

îndepărtați grăsimea toracică a bărbatului

Avertizare Push-urile, presele de bancă, puloverele și gantere zboară toate lucrează mușchii pectorali ai pieptului. A crede că aceste exerciții vă vor topi grăsimea în piept este o iluzie cunoscută sub numele de reducere a punctelor.

Modalități de a reduce grăsimea pectorală

Deși vă vor lucra mușchii și vă vor oferi o creștere generoasă a metabolismului în repaus, tot trebuie să faceți cardio. Această formă repetitivă de exerciții fizice arde grăsimile în întregul corp. Alergarea este o formă de cardio care poate fi făcută într-un mod intens pentru a-ți stimula progresul.

pilerii provoacă pierderea în greutate

Pasul 1 Întindeți-vă înainte de a alerga pentru a preveni rănirea. Completați un set de întinderi dinamice, care vă mișcă corpul printr-o gamă de mișcări în mod repetat.

Includeți întinderi, cum ar fi atingeri alternative ale degetelor de la picioare, leagăne ale picioarelor, îndoiri laterale, încrucișări ale brațelor, plămânii laterali și genunchii înalți.

cele mai ieftine modalități de a pierde rapid în greutate

Intinderile dinamice simulează mișcările implicate de alergare și ajută la reducerea riscului de leziuni musculare. Pasul 2 Petreceți cinci până la 10 minute făcând o încălzire ușoară.

Tonifierea corpului și a pieptului superior 1 Include exerciții periodice cardiovasculare. Deși exercițiile aerobice nu vor tonifica neapărat corpul superior, acestea vor contribui la promovarea pierderii în greutate și la reducerea grăsimii corporale în general.

Mergeți două minute, apoi creșteți încet ritmul până la un jogging ușor și apoi faceți un jogging moderat. Acest lucru va îndepărtați grăsimea toracică a bărbatului sângele să curgă către mușchii dvs.

Simplu de zis, greu de facut… si in niciun caz peste noapte. Chiar daca natura a fost grijulie cu voi si v-a inzestrat cu putine celule adipoase, majoritatea sunt dispuse in zona abdomenului. Deci e simplu: orice exces alimentar se traduce rapid prin largirea curelei de la pantaloni.

Pasul 3 Aleargă cât de repede poți timp de 20 de secunde. Păstrați-vă corpul ridicat cu o ușoară înclinare înainte, pompați-vă brațele cu forță și alungați cu putere din bilele picioarelor cu fiecare pas.

LIVE 🔴 Regulile unui tranzit intestinal sanatos 🍏

Prin pomparea brațelor, veți declanșa fibrele musculare în piept. Pasul 4 Reduceți viteza pentru faza de recuperare după 20 de secunde.

cele mai bune centre de slăbire din hyderabad

Faceți un ritm lent timp de 40 de secunde, apoi sprintați din nou timp de 20 de secunde. Continuați să alternați înainte și înapoi timp de 30 de minute. Acest tip de antrenament nu numai că arde o cantitate mare de calorii, dar îți menține metabolismul într-o cursă timp de ore după ce ai terminat.

ardeți grăsimea mijlocie

Pasul 5 Finalizați antrenamentele cu o răcire ușoară pentru a vă readuce încet ritmul cardiac la un nivel pre-exercițiu. Treceți moderat timp de două până la trei minute, apoi treceți ușor timp de una până la două minute și apoi mergeți timp de una până la două minute.

roxynan fat burner gnc

Bacsis Dacă folosiți o bandă de alergat pentru a face sprinturile, aveți acces ușor la un cronometru pentru a vă monitoriza timpul de sprint. Dacă alergi afară, poartă un ceas de mână.

Cum să pierzi grăsimea toracică alergând

În loc să faci jogging între sprinturi, ai și opțiunea de a te odihni complet. Timpul pe care îl petreci sprintean este, de asemenea, reglabil. Nu trebuie să urmați exemplele de 20 și 40 de secunde.

slimming sash

Doar asigurați-vă că efectuați un raport de 1 la 2 între muncă și recuperare. De exemplu, dacă sprintezi 10 secunde, odihnește-te Avertizare Antrenamentul sprint este avantajos, dar și extrem de intens. Înainte de a încerca un astfel de antrenament, obțineți permisul de la medicul dumneavoastră.

Ațiputeafiinteresat