Pierde greutate fast adolescentă femeie

Cum de a pierde în greutate adolescent fată de 14 ani?

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor În adolescență, s-ar putea să preferați prăjiturile și băuturile răcoritoare decât verdeața. Dar, potrivit OMS, 1 din 10 adolescenți sunt supraponderali sau obezi din cauza obiceiurilor alimentare slabe și a stilului de viață 1.

Ce este anorexia la adolescenți

Acești factori pot crește riscul de diabet, hipertensiune, boli de inimă și probleme articulare 2. De cele mai multe ori, obezitatea la adolescenți afectează și viața adultă.

Prin urmare, vărsarea de câteva kilograme și îmbunătățirea stării generale de sănătate sunt foarte importante pentru adolescenți. Am compilat 13 sfaturi sănătoase pentru pierderea în greutate pentru adolescenți, care pot ajuta la recuperarea sănătății.

pierde greutate fast adolescentă femeie

Deruleaza in jos! Ștergeți sifonul Soda conține zahăr care depășește limita zilnică de 25 de grame 3.

  • Anorexia la adolescenți: cauze, semne și tratament - Anxietate
  • Fata pierde în greutate rapid
  • Cate kilograme e stiintific posibil sa slabesti intr-o luna
  • Cum de a pierde în greutate adolescent fată de 14 ani?

Acestea provoacă obezitate și diabet 4. Înlocuiți sifonul cu ceai înghețat de casă, limonadă, pepene verde și sucuri de fructe de pădure cu mentă, var și un vârf de sare roz.

Te-ar putea interesa si:

Evitați junk food Alimentele nedorite conțin grăsimi trans și grăsimi saturate și sunt bogate în calorii, sare și zahăr 67. Vă pot face să câștigați grăsime încăpățânată, care poate deveni dificil de pierdut mai târziu. Prin urmare, este important să vă îndepărtați de mâncarea nedorită dacă doriți să slăbiți. Iată cum puteți începe: Treceți la gustări sănătoase - Consumați chipsuri la cuptor, sucuri de fructe, morcovi și hummus, castraveți, nuci și floricele simple.

Schimbați-vă băutura rece cu o sticlă de apă de detoxifiere, ceai cu gheață sau suc de fructe proaspăt presat.

Să ai fructe în loc de dulciuri. Dacă ai poftă de dulciuri, ai fructe în loc de înghețată. Iaurtul înghețat cu conținut scăzut de grăsime, acoperit cu fructe proaspete, poate fi la fel de tentant și satisfăcător.

Fibrele alimentare îmbunătățesc, de asemenea, digestia, promovând numărul și varietatea de bacterii intestinale bune Proteina previne pierderea musculară slabă în timpul fazei de reducere a greutății sfaturi ușoare își pierd rapid grăsimea Fructe - Mere, banane, ananas, piersici, pere, portocale, prune de mandarină, afine, căpșuni, pepene verde și muschi.

Consumați grăsimi bune Nu toate grăsimile sunt rele. Acizii grași omega-3 găsiți în peștii grași, nucile și semințele sunt excelente pentru pierderea în greutate și sănătatea generală 12 Orzanolul din uleiul de tărâțe de orez ajută la scăderea colesterolului rău Iată o listă cu grăsimi sănătoase pe care le puteți consuma și evita: Grăsimi sănătoase de consumat -Avocado, ulei de măsline, ulei de avocado, ulei de orez, ghee unt clarificatmigdale, nucă, macadamia, nuci de pin, fistic, pește gras, semințe de in, semințe de pepene galben, semințe de chia, semințe de floarea-soarelui, unt de arahide nu mai mult de 2 linguri pe ziunt de floarea soarelui, unt de semințe de in și suplimente omega-3 după consultarea unui medic autorizat.

Grăsimi de evitat - Ulei vegetal, unt, untură, brânză, piele de pui, grăsime de porc și margarină. Fii activ A fi activ este important, indiferent de vârsta cuiva.

Infertilitate Infertilitatea este o problema de sanatate cu care se confrunta majoritatea femeilor subponderale. Tulburarile de alimentatie sau amenoreea manifestate pe o perioada lunga de timp pot afecta fertilitatea. Totodata, suponderabilitatea este asociata cu ovulatie disfunctionala, fapt care impiedica aparitia unei sarcini. Adoptand o dieta echilibrata sau o dieta specifica pentru cresterea fertilitatiiaproape in toate cazurile, cresc sansele ca femeia sa ramana insarcinata.

Adolescenții au o mulțime de opțiuni pentru a rămâne activi, cum ar fi să faci un sport, să înveți să dansezi de pe YouTube, să înveți balet, să faci gimnastică, să patinezi pe gheață, să alergi cu prietenii, să urci pe stâncă, să mergi cu câinii, să mergi cu bicicleta, să mergi la drumeții și să faci camping, etc.

De asemenea, puteți încerca următoarele exerciții de greutate corporală: Încălzire - 10 minute Genunchi înalți - 3 seturi de 12 repetări Lovituri de cruce alternative în picioare - 3 seturi de 12 repetări Ridicări de picioare mincinoase - 3 seturi de 12 repetări Lovituri cu foarfeca - 3 seturi de 12 repetări Crunches - 3 seturi de 8 repetări Bicicletă - 3 seturi de 8 repetări Sărituri pe frânghie - 3 seturi de 25 de repetări Alpiniști - 3 seturi de 12 repetări Alpini alpiniști - 3 seturi de 12 repetări Jump squats - 3 seturi de 12 repetări Placă cot - 2 seturi de 30 de secunde de așteptat Plank up-downs - 2 seturi de 10 repetări Baterii întinse la gleznă - 3 seturi de 20 de repetări Răcire - 10 minute 6.

pierde greutate fast adolescentă femeie

Rămâi hidratat Deshidratarea duce la acumularea de toxine Acest lucru, la rândul său, poate duce la obezitate indusă de inflamație Bea cel puțin litri de apă pentru a elimina toxinele și pentru a sprijini pierderea în greutate. De asemenea, puteți consuma apă sub formă de suc de fructe proaspăt presat fără zahăr adăugatsupă, legume proaspete, smoothie-uri delicioase și băuturi detoxifiante. Nu treceți niciodată peste micul dejun Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei.

Dacă sunteți obișnuiți să săriți în fiecare zi, gândiți-vă din nou. Acesta ar putea fi foarte bine motivul creșterii în greutate.

Ia-ți micul dejun la de minute de la trezire dimineața. Un mic dejun bun ar trebui să aibă pierde greutate fast adolescentă femeie echilibru între proteine, fibre și carbohidrați sănătoși.

Acest lucru vă poate ajuta să începeți metabolismul, ajutându-vă să slăbiți mai repede. Micul dejun sănătos îți reduce durerile de foame și îți menține creierul activ pe tot parcursul zilei.

Spune Nu Fast Food-urilor Alimentele rapide, cum ar fi puiul prăjit, burgerul și pizza, sunt nesănătoase și sunt încărcate cu grăsimi și carbohidrați răi.

Unii dintre noi mențin tradiția de a mânca acasă de trei ori pe zi, alții mănâncă pe apucate și repede la locul de muncă ori în stradă. Deja la copii și adolescenți sunt prezente depresia, obezitatea, diabetul zaharat, cancerul. Ne-am interesat despre efectele psihologice a consumului de grăsimi la preadolescenți, adolescenți și părinții lor, cei care sunt cel mai des supuși presiunii culturii alimentare de a mânca pe apucate. Marina Ruseva: Foarte simplu, prin cultura alimentară care domină la nivel global. Deprinderile alimentare și gusturile noastre sunt influențate de mediul în care trăim și de tradițiile pe care le avem în familie.

În adolescență, înlocuirea fast-food-urilor cu alimente integrale ar putea fi o provocare. Dar este important să luați această decizie, deoarece grăsimile trans din alimentele rapide ar putea crește nivelul colesterolului rău și ar crește riscul bolilor de inimă. Practicați controlul porțiunilor Consumul de prea multe calorii nu te va ajuta să slăbești. Fetele adolescente au nevoie de de calorii pe zi, iar băieții au nevoie de - de calorii pe zi, în funcție de nivelul de activitate În loc să cântărești fanatic mâncarea, practică controlul porțiunilor.

Mănâncă într-o farfurie mai mică. Aveți un pătrat de ciocolată neagră sau o porție de chipsuri la cuptor.

  • Subponderabilitatea
  • Anthony joshua pierde in greutate
  • Deprinderile alimentare și grăsimile trans la preadolescenți, adolescenți și părinți | Mamaplus
  • Riscuri greutate mica

Acestea sunt alternative mai pierde greutate fast adolescentă femeie la mâncărurile prăjite care vin direct din pungă. Încercați Yoga Yoga este una dintre cele mai bune metode de slăbire și acest lucru este valabil de-a lungul generațiilor Vă oferă puterea de a combate alte schimbări ale corpului și ale vieții.

Este cel mai bun mod de a obține o minte calmă, corp și suflet.

Riscuri greutate mica

Mai mult, canalizează mai multă energie în corpul tău și ajută la reglarea metabolismului tău. Dacă vi se pare plictisitor yoga, încercați yoga aeriană sau faceți un antrenament mixt care include yoga. Nu luați stresul la examen Este mai ușor de spus decât de făcut, mai ales când ești la liceu și pierde greutate fast adolescentă femeie merge la facultate în curând.

Aici trebuie să învățați, ca tânăr adult, să vă antrenați creierul.

De asemenea, nu uitați că trebuie să beți 2 litri de apă zilnic.

Dacă sunteți bine pregătiți, învățați un coleg. Vă va ajuta la revizuirea dvs. Și dacă nu ați studiat, faceți-o.

Breadcrumb

Îngrijorarea și paturarea vă vor face să mâncați mai mult mâncare emoțională și va crește riscul de obezitate și prediabet. Dormi bine Privarea de somn poate duce la creșterea în greutate S-ar putea să vă simțiți letargic toată ziua, iar acest lucru vă poate obliga să săriți peste exercițiile zilnice și alte activități.

pierde greutate fast adolescentă femeie

Respectați un program de somn. Încercați să vă treziți și să dormiți la aceeași oră în fiecare zi. De asemenea, nu adormi niciodată cu televizorul pornit. Lumina vă întrerupe tiparul de somn și vă împiedică să dormiți bine.

Ațiputeafiinteresat