Pierde grăsime pe brațele tale

Cum se elimină excesul de grăsime de pe brațe: 15 pași (cu fotografie) - Sfaturi -

pierde grăsime pe brațele tale

Cardio Imagine: Shutterstock Puteți merge la exerciții cardiovasculare pentru a slăbi mai repede. Exerciții cardiovasculare precum mers pe jos, alergare, înot, aerobic, ciclism, sărituri pe frânghie poate fi foarte eficient în arderea caloriilor.

Se recomandă să faceți aproximativ 20 de minute de antrenament cardio de ori pe săptămână.

Executând flotări în mod regulat, în paralel cu o alimentație potrivită, vei reuși să scapi de grăsimea de pe mâini. Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor Grăsimea de pe brațe dă multe bătăi de cap femeilor, fiind destul de dificil de eliminat. Cauzele acumulării depozitelor de grăsime la nivelul brațelor sunt nenumărate, începând de la stilul de viață sedentarsupraponderalitatea, metabolismul lent și până la moștenirea genetică.

Durata antrenamentului ar trebui să crească treptat până la de minute, iar frecvența de ori pe săptămână pe măsură ce rezistența ta crește.

Push-Ups Imagine: Shutterstock Ridicarea grea este foarte benefică pentru a vă întări brațele. Cu toate acestea, majoritatea dintre noi nu suntem obișnuiți să ridicăm greutăți mari. Ca urmare, a face flotări devine dificilă, în special pentru femei. Puteți începe ținând greutăți pe mâini și genunchi în loc de mâini și degetele de la picioare. Flexiunile genunchiului sunt un exercițiu excelent pentru începători.

În afară de acestea, puteți recurge la flotări deschise cu brațele așezate mai larg decât lățimea umerilor sau la flotări închise, unde brațele așezate aproape una de alta. Halterofilia Imagine: Shutterstock Exercițiul cu greutăți ajută și la pierderea grăsimii din brațe. Puteți începe cu greutăți ușoare de aproximativ 2 până la 3 kilograme și treceți treptat la greutăți mai grele.

Ridicarea în greutate întărește mușchii brațelor. Stai drept și ține o pereche de gantere în mâini. Menținându-vă corpul drept, ghemuiți-vă și îndoiți brațele la coate.

Reveniți la poziția inițială. Acest lucru vă va menține brațele tonifiate.

Cum să pierdeți grăsimea din spate Modalități de a pierde grăsimea umărului Cum să elimini grăsimea din brațe și axile. Cum să pierzi grăsimea din mâinile tale: exerciții eficiente fără halte pentru femei Cel mai adesea, grăsimea este depusă pe coapse și abdomen. Prin urmare, multe articole sunt dedicate exercițiilor fizice și dietelor speciale pentru aceste zone. Dar dacă zona cu problemele tale este mâinile tale?

Triceps Kickback Acest exercițiu tonifică partea din spate pierde grăsime pe brațele tale brațelor. Așezați genunchiul stâng pe o bancă. Ținând gantera în mâna dreaptă, ridicați-o spre tavan.

Pierderea de grăsime pe stomac

Asigurați-vă că spatele este drept pe tot parcursul antrenamentului. Plank în mișcare Acest lucru este eficient în lucrul brațelor superioare împreună cu miezul. Coborâți în poziția de scândură pe o minge de stabilitate cu pieptul și brațele pe minge și degetele de la picioare pe podea. Ridicați corpul în sus, astfel încât greutatea corpului superior să fie pe brațe. Acest lucru vă ajută și la întărirea corpului.

Vă permite să pierdeți rapid greutatea brațului. Stai drept și întinde brațele drept în fața ta la înălțimea umerilor. Menținându-le drepte, întindeți-le în lateral și aduceți-le înapoi în față pentru a permite brațului drept să se suprapună peste stânga. Întindeți-le din nou și aduceți-le înapoi pentru a vă face brațul stâng să se suprapună peste dreapta.

Acest lucru trebuie repetat de cel puțin 20 de ori. Triceps Dips Scufundările tricepsului sunt foarte eficiente în tonifierea spatelui brațelor.

pierde grăsime pe brațele tale

Pierde grăsime pe brațele tale pe marginea unui scaun curățarea corpului de sus pentru pierderea în greutate ambele mâini apucând scaunul și picioarele pe podea la câțiva metri de și cu fața îndepărtată de scaun. Ținând picioarele drepte, glisați de pe scaun astfel încât să vă susțineți greutatea corporală cu brațele. Coborâți încet corpul pentru a ajunge la un unghi de 90 de grade la coate.

Acum, ridică-ți corpul înapoi, strângând mușchii din spatele brațelor.

Cum să scapi de excesul de grăsime de la braț

Inițial, ar trebui să vă mențineți picioarele plate pe podea cu genunchii îndoiți. Dar pe măsură ce exersezi și câștigi forța superioară a corpului, poți încerca să faci asta cu picioarele întinse în față.

Efectuați 8 până la 9 repetări. Apăsați pe triceps Începeți stând sau așezându-vă pe un scaun. Păstrați-vă spatele drept și ridicați o ganteră de aproximativ 3 până la 5 lbs peste cap. Îndoiți cotul astfel încât greutatea să ajungă în spatele capului. După aceasta, îndreptați-vă cotul pentru a reveni la poziția inițială.

Repetați de câteva ori. Acesta este un exercițiu mult recomandat pentru a tonifica brațele. Bucle de biceps Stai drept și ține o pereche de gantere în fiecare mână. Ținându-ți corpul drept și palmele îndreptate în sus, încordează-te încet ambele brațe îndoindu-le la pierde grăsime pe brațele tale astfel încât bicepsul să fie complet flexat. Coatele ar trebui să fie ținute aproape de părțile tale în timp ce faci acest exercițiu.

Țineți această poziție o secundă. Apoi, coborâți încet greutatea în poziția inițială. Repetați de mai multe ori. Creșteri diagonale Acest exercițiu vă ajută să vă tonificați umerii.

Ridicați-vă și țineți gantera cu brațul drept. Așezați brațul drept peste corp în fața dvs. Ținând brațul drept, ridicați-l încet în fața dvs. Coborâți încet brațul până la șoldul stâng.

Scapă de grăsime pe brațele tale

Repetați acest exercițiu cu brațul stâng. Gantera aplecata peste muste inverse Acest exercițiu vizează tonifierea brațelor, umerilor și spatelui. Stai drept cu picioarele la distanța umerilor. Îndoiți-vă înainte în talie, făcându-vă trunchiul aproape paralel cu podeaua. Puteți încerca să vă îndoiți cât mai departe posibil. Cu o halteră în fiecare mână, țineți brațele drepte și îndreptate spre podea.

Ținând brațele drepte, ridicați-le încet unul de celălalt spre tavan. Ajungeți până la poziția în care brațele sunt chiar cu umerii și opriți-vă acolo. Coborâți încet brațele și repetați. Rândul vertical Acest exercițiu funcționează pe spate, umeri și biceps.

Ținând o ganteră în fiecare mână, stai drept cu picioarele depărtate de șold.

Modalități de a pierde grăsimea umărului

Păstrați mușchii de bază angajați și ridicați coatele pentru a le aduce la nivelul umerilor. Aduceți greutățile împreună și sus la nivelul pieptului. Coborâți greutățile la poziția inițială și repetați.

Apăsați pe piept pe minge Acest exercițiu funcționează pe tricepsul, umerii, pieptul, mușchii nucleului, fesierii și picioarele.

Cum să pierzi grăsimea brațului?

Poziționați-vă pe o minge astfel încât partea superioară a spatelui și capul să fie sprijinite pe minge, în timp ce partea inferioară a corpului este susținută de picioare în poziție de punte, cu șoldurile ridicate. Îndoiți coatele și aduceți greutățile la piept.

pierde grăsime pe brațele tale

Apăsați greutățile spre tavan și îndreptați-vă brațele, strângând mușchii pieptului. Ridicarea brațelor și a picioarelor opuse Acest exercițiu vă întărește brațele și picioarele, în timp ce vă întindeți spatele. Astfel, implică toate cele patru membre ale corpului tău. Extindeți brațul drept înainte și întindeți piciorul stâng înapoi în același timp și flectați piciorul.

Țineți această poziție timp de 5 secunde.

Politica De Confidențialitate 10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului Aceste 10 moduri de a pierde grăsimea brațelor vă vor face să distribuiți biletele la spectacolul pistolului în cel mai scurt timp. Pregătește-te să-ți intensifici antrenamentul și dieta! Pierdere În Greutate Te-ai uitat la o fotografie cu tine cu brațele atârnate de partea ta doar pentru a-ți da seama că brațele tale grase sunt mai late decât corpul tău?

Reveniți la poziția inițială și efectuați mișcarea cu brațul stâng și piciorul drept. Asta contează până la o singură repetare. Efectuați 10 până la 15 repetări. Pulovere cu gantere Acest exercițiu vizează rezolvarea bicepsului și tricepsului. Așezați-vă pe o bancă de exerciții sau pe o pernă mare de canapea cu gantere de 5 sau 8 lire în ambele mâini. Extinde-ți brațele peste piept. Acum, reduceți greutatea încet în spatele dvs.

Efectuați 15 repetări. Push-Up pe o minge Trebuie să învățați să vă echilibrați pe o minge înainte de a încerca acest exercițiu.

pierde grăsime pe brațele tale

Menținerea stabilității este, de asemenea, foarte importantă. Așezați-vă pe abdomen pe o minge de exerciții și așezați mâinile înainte pe podea până când mingea se odihnește sub coapse.

Acum, îndoiți coatele și trageți buricul înspre coloana vertebrală. Coborâți partea superioară a corpului până la podea și mențineți această poziție timp de 3 secunde.

pierde grăsime pe brațele tale

Ațiputeafiinteresat