Pierde grăsimea interioară a coapsei în 5 zile.

pierde grăsimea interioară a coapsei în 5 zile

La pachet Prezentare generală Unele grăsimi corporale sunt esențiale pentru susținerea vieții și protejarea organelor.

Victor Diaconescu Personal Trainer Coapsele interioare pot fi magneți pentru grăsime, dar exercițiile potrivite pot parcurge un drum lung în eliminarea grasimii suplimentare. Păstrați-va în minte că nici un exercitiu nu poate reduce grăsimea într-o anumită zonă.

Excesul de grăsime se poate forma pe corp dacă îndepărtați grăsimea sub maxilar mai multe calorii decât poate folosi sau arde corpul. Unde corpul dvs. Femeile au tendința de a depozita grăsimi suplimentare în șolduri, în abdomenul inferior și în interiorul coapselor.

7 TRUCURI pentru a da jos toată GRĂSIMEA de pe COAPSE în doar 3 ZILE

Bărbații pot avea și grăsime interioară a coapsei, deși au tendința de a depozita grăsime în zona abdomenului. Citiți mai departe pentru a afla cum să reduceți aspectul de grăsime pe coapsele interioare și găsiți sfaturi pentru reducerea grăsimii corporale.

Exerciții pentru tonifierea coapselor interioare Puteți face următoarea rutină de două sau trei ori pe săptămână pentru a vă ajuta să vă tonificați mușchii coapsei. Mușchii tonifiați pot ajuta la reducerea aspectului grăsimilor.

EDA MAGAZINE

Când faceți rutina, lucrați la întregul lucru, apoi repetați-o de două sau de trei ori. Bacsis Dacă nu aveți timp la dispoziție, vă recomandăm să faceți lovitura curtsy sau ghemuitul în timp ce vă spălați dinții. De asemenea, ați putea face atacuri fără gantere.

Aerobic: Exerciții fizice susținute pe perioade mai lungi de timp, cum ar fi activități cardio cum ar fi alergatul, mersul pe jos sau ciclismul care vă măresc ritmul cardiac. Anaerob: Rafale de exerciții pentru perioade mai scurte de timp, cum ar fi antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT sau antrenamentul de forță. Pentru a vă maximiza rezultatele, este o idee bună să faceți o combinație a acestora atât sub formă de antrenament cardio, cât și de forță. Un studiu a constatat rezultate semnificative de pierdere în greutate atât la bărbați, cât și la femei, după 10 luni de exerciții aerobice. Alte cercetări au descoperit că exercițiile anaerobe precum HIIT sunt eficiente și pentru pierderea de grăsime.

Punga curtsy Rep. Ținând pieptul în poziție verticală și umerii în jos, încrucișați piciorul stâng în spatele dreptului și ghemuiți-vă într-o poziție curtsy. Din poziția coborâtă, împingeți corpul înapoi în poziție verticală, aducând piciorul stâng înapoi în poziția de plecare. Apoi, repetați cu piciorul drept.

Exerciții pentru tonifierea coapselor interioare

Alternați picioarele timp de de secunde sau efectuați repetări pe fiecare picior. Pentru o provocare suplimentară, puteți ține gantere în fiecare mână în timp ce faceți acest exercițiu.

Puteți, de asemenea, să vă construiți mușchii în coapse, ceea ce îi poate ajuta să arate tonifiat și să vă ajute organismul să ardă și mai multe calorii. Cap 1 Mâncarea pentru a pierde în greutate 1 Mănâncă o dietă curată. Pentru a pierde in greutate, ar trebui sa obtineti cea mai mare parte a caloriilor tale din surse mici de calorii si de nutrienti dense. Acestea includ unele alimente congelate inclusiv pizza congelată și mese pre-făcute inclusiv mese cu microunde.

Ganterele pot crește rezistența. Lunges cu halteră Rep. Greutățile ar trebui să fie constante pe partea ta.

Dacă sunteți începător, puteți face acest lucru și fără gantere. Faceți pasul înainte cu piciorul stâng și aruncați înainte. Nu lăsați genunchiul să depășească degetele de la picioare. Vrei să-ți menții piciorul perpendicular. Genunchiul drept ar trebui să fie la aproximativ un centimetru de sol. Țineți ganterele fixe și drepte în fiecare mână sau efectuați o buclă de biceps în timp ce vă aruncați pentru o provocare suplimentară.

Ce cauzează grăsimea interioară a coapsei?

Trunchiul trebuie să rămână în poziție verticală tot timpul. Menținându-vă greutatea în principal în călcâi, împingeți piciorul stâng înapoi în poziția inițială.

Repetați această mișcare cu piciorul stâng timp de 30 de secunde. Apoi, schimbați picioarele și aruncați cu dreapta. Strângeți genuflexiuni Rep. Coborâți încet pierde grăsimea interioară a coapsei în 5 zile poziție ghemuită.

8 EXERCIȚII PENTRU REDUCEREA GRASIMII A COAPSEI INTERIOARE - Victor Diaconescu

Vă puteți ține mâinile pe șolduri pentru a ajuta la echilibru. Păstrați coloana vertebrală și trunchiul în poziție verticală. Ridicați-vă încet, strângând gluteii în partea de sus.

Continuați timp de 30 de secunde în total.

cum să găsiți zona de ardere a grăsimilor

Patinatori Rep. Apăsați lateral de piciorul stâng și aterizați pe dreapta, cu piciorul stâng în spatele dvs. Opriți între picioare. Puteți sări sau să pășiți, în funcție de nivelul dvs. De asemenea, vă puteți menține piciorul din spate de la sol pentru o provocare mai mare.

Poti sa Scapi de Grasimea dintre Coapse !?

Repetați de 20 de ori 10 pe fiecare parte. Odihniți-vă și efectuați un alt set, dacă doriți. Mingea laterală a mingii medicinale Rep. Țineți o minge medicamentoasă la nivelul pieptului cu ambele mâini. Dacă sunteți începător, încercați această mișcare fără mingea medicamentoasă. Faceți un pas spre stânga. Ghemuiți-vă pe piciorul stâng îndoind genunchiul și coborând corpul până când coapsa stângă este paralelă cu podeaua.

Păstrați degetele de la picioare îndreptate înainte și genunchiul stâng în linie cu glezna stângă. Țineți mingea medicamentoasă la piept. Ar trebui să se alinieze cu șoldul, cotul și umărul stâng atunci când vă aflați în ghemuit.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI: EXERCIȚII, SFATURI ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -

Împingeți cu piciorul stâng pentru a reveni la poziția inițială. Repetați de ori sau 30 de secunde. Schimbați picioarele.

grăsimi care arde quads

Ridicarea interioară a coapsei în decubit Rep. Întindeți mâinile spre părțile laterale de pe sol. Ridicați ambele picioare până în tavan cu picioarele flectate. Păstrați piciorul stâng ridicat în poziție și coborâți piciorul drept în lateral cât mai departe, fără a ridica șoldul stâng de pe sol.

smoothie pentru a elimina grăsimea burtă

Păstrați piciorul flexat tot timpul. Aduceți piciorul drept înapoi în poziția inițială și strângeți ambele picioare împreună în partea de sus. Repetați de 15 ori pe piciorul drept și apoi comutați la 15 repetări cu stânga. Exerciții suplimentare În plus față de exercițiile de mai sus, puteți crește intensitatea mersului sau alergării adăugând o înclinație.

va ajuta o trambulină să pierdeți în greutate

Puteți face un antrenament înclinat în interior pe banda de alergat sau în exterior pe unele dealuri. Alergarea și mersul în sus ajută la antrenarea mușchilor coapsei. Pe banda de alergat, creșteți treptat înclinația la 5, 10 sau 15 la sută. Afară, căutați un deal mic sau o alee abruptă pentru a începe. Scopul de a face antrenament pe deal de două până la trei ori pe săptămână, pentru a începe. Puteți începe chiar și cu antrenamentul pe deal și faceți exercițiile de mai sus după aceea sau puteți face mai întâi rutina de exerciții, urmată de antrenament pe deal.

Ațiputeafiinteresat