Pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin

Dieta feminină mezomorfă

Este de la persoane cu un astfel de tip de fizic, se obțin excelent culturisti. Se pare că natura însăși le-a creat tocmai pentru a da oamenilor frumusețea și puterea corpului uman. Dar merită să ne amintim că grăsimea este, de asemenea, cu ușurință cu mezomorfe, cum ar fi greutatea musculară.

Și, în sfârșit endomorphs. Caracteristicile distinctive ale acestui tip de fizic sunt: mâinile și picioarele scurte, dar masive, oase mare tendința de depunere excesivă a grăsimilor indicatoarele de putere sunt scăzute metabolismul a încetinit fața este rotundă, gâtul este scurt.

Acest tip de cifră într-o măsură mai mare caracteristică europenilor.

pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin

Desigur, o astfel de descriere nu este imediat asociată cu acei tipi de sport care au un corp pompat, dar când modul corect. Instruire și nutriție arată rezultate bune.

Luați, de exemplu, Jay Catins. Pentru a determina modul în care aparține somatotipul dvs. Datele privind raportul dintre circumferința mâinii și tipul de cifre sunt prezentate în tabel. Trebuie remarcat faptul că în forma pură Deasupra tipurilor de cifre enumerate sunt extrem de rare. În majoritatea cazurilor, observate tipuri mixte: Combinația de ectomorf cu mezomorf sau endomorf cu mesomorf.

Apropo, cel mai frapant și bine-cunoscut exemplu de astfel de tipul mixt Fizica este Arnold Schwarzenegger. Cu ectomomorful său, foarte mare pentru culturist, creșterea, cu toate acestea, capacitatea de a seta masa musculară, metabolismul - toate acestea îi permite în mare parte să o ia la tipul mezomorf de fizic.

Cum de a alege modul de antrenament și nutriția persoanelor cu diferite tipuri de fizic?

Toate informațiile despre slăbire Cum vă afectează tipul de corp pierderea în greutate - Săptămâna

Astfel, cu tipul constituției a decis, este timpul să procedăm direct la formare. Deoarece greutatea musculară pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin ectomorilor câștigă cu mare dificultate, iar metabolismul lucrează la o viteză de ravă, mușchii încep să testeze deficiența glicogenului, ceea ce afectează negativ calitatea antrenamentelor este extrem de lentă a mușchilor.

pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin

Pentru a le face mai eficienți nu este nevoie să vizitați sală de gimnastică prea des. Pauzele dintre formare ar trebui să fie de zile.

Dieta feminină mezomorfă - Sănătate -

Pentru a înțelege că puteți merge deja la tren, ascultați starea mușchilor, deoarece este foarte important să nu le depășiți și să dați mușchilor să aibă o vacanță suficientă pentru recuperare. Dar acele antrenamente rare pe care le veți efectua ar trebui să fie foarte intense de a lucra cu grupuri musculare mari, însoțite de un număr mic de repetări pentru fiecare exercițiu și o odihnă lungă între ele.

Durata antrenamentelor care ia în considerare încălzirea nu trebuie să depășească 60 de minute adică nu mai mult de 45 de minute ar trebui să se afle pe sesiunea principală de antrenamentiar antrenamentul cardio este mai bine să excludă, pentru a nu cheltui calorii prețioase. Nutriția joacă un rol special în acest proces.

Ar trebui să fie intensă, calorii. După încheierea antrenamentului, acesta trebuie să fie obligatoriu fereastra de carbohidrați. În plus, se recomandă să mâncați înainte de culcare, deoarece procesele catabolice care apar în organism noaptea pot să nu permită masa musculară atât de repede cât ar dori.

Cel mai bun dintre toate, dacă este o proteină alimentară bogată brânză de cottage cu conținut scăzut de grăsimi sau cocktail proteic, beți la o oră și jumătate înainte de somn. În ceea ce privește alimentele de carbohidrați, preferința merită trimitere carbohidrați lenți: paste făcute din cereale integrale de grâu, terci, fructe, verdeață, legume, orz, cereale.

pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin

Dar dulceul și zahărul ar trebui abandonat. Avantajul trebuie administrat polinesaturat acizi grași conținute în pește și grăsime de pescuitOlive I. Probabil tocmai pentru ectomorfe și a inventat o nutriție specială specială. Acestea prezintă utilizarea aditivilor care conțin acizi omegaSIR în compoziția, vitaminele, precum și cocktailurile și încălzirea proteinelor. Frecvența utilizării este de 2 ori pe zi. Puteți, de exemplu, dimineața și înainte de culcare.

Sau în loc de una dintre cele cinci mese recomandate, dacă nu există timp. Apele trebuie să bea cel puțin 2 litri pe zi.

Deci, cine este cu adevărat norocos, deci este mezomorphs. Tendința lor de a clasa pe diverse sporturi este congenitală. Și datorită prezenței unui bun apetit față de fundalul metabolismului rapid, ele sunt ușor de câștigat ușor și suficient de rapid. Dar aici este important să nu exagerați, deoarece stupoarele de grăsime crește cât mai repede ca masa musculară.

Ce tipuri de fizice sunt oamenii?

Un punct important de formare ar trebui să fie combinaţie formare de putere și exercițiu care vizează îmbunătățirea tonului muscular Este necesar să se includă în programul de instruire cardioceea ce va face posibilă forma unei proporții armonioase a corpului. Frecvența formării în Mesomorphs ar trebui să fie de ori pe săptămână, deoarece rezultatul final depinde de frecvența și intensitatea lor. Carnea Turcia poate fi folosită ca principale surse de proteine, piept de puiouă, pește, lapte și brânză de cabană.

Carbohidrații trebuie să fie lentă, principalele lor surse sunt hrișcă, orez, paste, precum și fructe care pot fi în cantități nelimitate. Trebuie remarcat faptul că diversitatea în nutriție și în formare - aceasta este cheia succesului.

Pentru mezomorfe, utilizați și nutriție sportivă. Ultima masă trebuie să fie cu 3 ore înainte de somn. Și nu uitați de apă - curat, fără gaz și aditivi aromatici. Pe de o parte, endomorfurile sunt cele mai dificil de a crea un corp de pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin.

Dar, pe de altă parte, setul de masa musculară nu este mai rău decât Mesomorphs. Aici, principalul lucru este de a reduce volumul stratului adeziv. În acest scop, va fi eficient cardio sau traseu circular la. Deoarece picioarele naturii de la endomorfs sunt destul de puternice, este exerciții pe fundul corpului Ele sunt date cu cea mai mare ușurință deadlift. Endomorfurile sunt extrem de importante.

Este deosebit de important să se monitorizeze indicele glicemic și să evitați utilizarea carbohidraților seara și, chiar mai mult, timpul de noapte.

Preferința merită să plătiți carbohidrați fibroși fibreeste mai bine să nu se aplece la carbohidrații de amidon. De la aditivii sportivi, endomorfele pot fi complet refuzate.

După cum sa menționat mai devreme, în forma sa pură, toate aceste tipuri de fizice sunt extrem de rare. De asemenea, se întâmplă că legarea similară cu endomorful este un tip este proiectat ca un ectomorf sau invers, care suferă de ettomorf excesiv de greutate corporală.

Prin urmare, în problema formării, este important să se determine pentru dvs. Aboneaza-te la canalul nostru inTelegramă, grupuri în Bună ziua viitorii proprietari ai corpului embosat! Te-ai întrebat vreodată de ce cineva vine la sala de gimnastică și reușește să construiască un corp frumos pentru 1 —2 ani și cineva și pentru 3 De ani de zile, chiar și în orice Iota nu se poate apropia de indicatorii vizei lor mai de succes?

Dar lucrul este ceea ce tipul de fizic este la atlet. Desigur, aceasta este o întrebare cuprinzătoare și este cu siguranță foarte dificil să se răspundă, deoarece există un număr mare de factori responsabili pentru rezultatul final. De exemplu, sistemul și condițiile de formare, nutriția unui sportiv, aspirații motive interne etc.

Desigur, dacă sunteți bolnav de la natură, acest lucru nu înseamnă că puteți uita de visul dvs. Aici nu încercați doar să pompezi, intri în bătălie aici nu întotdeauna egală Cu genetica sa, reconstruirea originalului, materialul rezultat.

Ce este un Mesomorf?

Iată toate acestea: genetică, tipuri de fizic, cum să vă determinați tipul și tot ceea ce trebuie să vorbim astăzi. Ce așteptăm, am mers Adresați-vă unei femei despre figura ei și vă pierderea de grăsimi pierderea de grăsimi pentru mezomorf feminin mezomorf feminin oferi o informație întreagă KIP și nu numai despre tipul de adăugare.

Bărbați și chiar mai mulți sportivi novici-culturisti, merită să luăm în considerare sexul opus în ceea ce privește studierea corpului lor fi fiziologie Și ține pasul cu ei.

Deci, să începem luminarea cu faptul că fiecare persoană de la naștere este dotată cu un set de semne fiziologice care ne permit să judecăm tipul său de fizic. Există toate aceste somatotipuri 3 : ektomorf; endomorf. Au făcut numele intrigant? Deci, de la aceste trei tipuri, vă referiți și depinde de Lumen în fereastră numită: "Voi fi capabil să iau și să devin proprietarul unei proporții impresionante?

Notă: Somatotipul unei persoane poate fi schimbat expiratadică natura poate fi "păcăli", trebuie doar să știi cum să o faci și să dai anumite termene Pentru transformare.

Determinarea tipului de adăugare, în primul rând, este important să depindă de ce cale să vă atingeți obiectivul de a merge mai departe. Pentru că nu puteți sta imediat acolo fără a cunoaște fundamentele fiziologiei corpului, alegeți un tip greșit de instruire și nutriție Și este foarte lung și nu văd sfârșitul drumului.

Puteți amâna în formare, dar nu puteți primi rezultate tangibile, pentru a merge la obiectiv într-o direcție complet diferită. Pentru a determina apartenența și, într-un fel, clasifică constituția, este necesar să se cunoască caracteristica, inerentă acestui somatotip, parametri.

Acum ne vom uita la ele și va fi suficient de clar sub forma următoarei tabele rezumate. Tipul de fizic: trei tipuri principale și semnele lor Deci, ești un ectomorf pur, dacă Ești un mezomorf pur Și în cele din urmă sunteți endomorf pur Cel mai adesea, astfel de forme restante sunt greu de întâlnit în sala de gimnastică, deci este mai bine să se concentreze mai mult "pământesc", de exemplu, astfel Vedeți imaginea.

Deci, să analizăm mai bine fiecare tip de fizic.

Cum de a alege modul de antrenament și nutriția persoanelor cu diferite tipuri de fizic?

Tipul fizicului: conversația subiectului Ektomorf. Acest tip nu se distinge printr-un articol și puncte forte bune, deși acestea oameni de acest tip Și nu au grăsimi subcutanate, dar mușchii nu trebuie să observe și ei. Nu știu, auzise adesea că un astfel de somatotip, numit "oase de buruieni" sau "denumi".

Câștiga masa musculară pentru ei este destul de sarcina dificila Deși destul de sat. Oprirea procesului de antrenament se poate transforma într-o pierdere atât de dificilă pentru mușchi.

Strategia de formare și nutriție pot fi descrise după cum urmează: instruire scurtă, foarte intensă 40—50 minute 3 ori pe săptămână Cu greutăți medii, sarcini minime de carton care rulează etc. Nutrienți B. Notă: Unul dintre sportivii remarcabili-ectomorfe - Frank Zayne.

Cu creșterea sa Vedeți și greutatea 90 KG, a primit titlul "Dl. Olympia", și de trei ori.

Ațiputeafiinteresat