Sesiuni de ardere a grăsimilor

HIIT pentru scăderea în greutate: este cu adevărat eficient pentru arderea grăsimilor ?

Și ce zici de dietă? O mare parte din motivația care determină mulți oameni să înceapă rutina de exerciții fizice este de a arde grăsimi. Desigur, scopul arderii grăsimilor poate fi în scopuri cosmetice, dar nu este mai puțin adevărat că într-o societate atât de obișnuită să acumuleze colesterol și carbohidrați ca a noastră, exercițiile de ardere a lipidelor sunt, de asemenea, o necesitate pentru a te menține în formă și a fi sănătos.

Ardere grăsimilor cele

Ce trebuie să faceți dacă doriți să urmați o rutină de exerciții fizice fără a fi nevoie să depindeți de sala de sport? Iată o serie de practici de ardere a grăsimilor care pot fi făcute cu un echipament redus.

g m dieta

Este recomandabil să efectuați cel puțin 3 dintre aceste exerciții într-o sesiune de exerciții și să faceți săptămâna noastră să includă 2 până la 4 sesiuni de exerciții în zile non-consecutive.

Burpees Burpee este un exercițiu excelent pentru a menține mai multe grupuri musculare în corp în formă în timp ce sesiuni de ardere a grăsimilor grăsimi în același timp.

Este compus din 3 exerciții care sunt combinate. În primul rând, ne aplecăm astfel încât palmele mâinilor să se sprijine ferm pe podea și să facem genunchii pliați chiar sub piept, în timp ce menținem vârfurile picioarelor în contact cu suprafața locului unde ne întâlnim.

Pentru a slăbi, majoritatea oamenilor apelează la antrenamentul cardio clasic.

Odată ce acest lucru este făcut, facem o împingere în sus, sărim din nou pentru a ne întoarce în poziția inițială în care picioarele sunt pliate și, din acea poziție, sărim cât putem, luând mâinile de pe sol și ridicându-ne picioarele noastre. Pentru început, putem efectua acest exercițiu în 3 seturi de 15 repetări pentru fiecare sesiune de antrenament.

Pe măsură ce progresăm, putem face progresiv 4 seturi de 20 de repetări. Ghemuit Squats sunt exercițiul esențial de ardere a grăsimilor, deoarece acestea servesc pentru a lucra cele mai mari grupe musculare din corpul uman.

Cum să le faci?

Când este recomandat să introduc o sesiune de cardio in antrenament? Momentul în care introduci efortul cardiovascular în cadrul unei ședințe de antrenament te duce mai aproape sau mai departe de obiectivul tău. Însă, răspunsul depinde de obiectiv, de abilități, dar și de preferințe.

Pentru a le interpreta bine, totuși, idealul este să le realizăm în așa fel încât să nu putem efectua mai mult de 20 de repetări la rând fără a cădea epuizați. De aceea, deși pentru începători este bine să le practici înainte fără a folosi greutăți, idealul este să folosești o halteră pentru a le face mai dificile.

Sesiune de ardere a grasimilor pentru partea superioara a corpului

Pentru a efectua o ghemuit, ne ridicăm în picioare, ne separăm picioarele astfel încât să existe un pic mai mult spațiu între ele decât distanța dintre umeri și degetele de la picioare sunt paralele între ele. Apoi, păstrându-ne privirea dreaptă în orice moment, flexăm ambele picioare în același timp și facem ca tot ce avem de la brâu în sus să coboare până când coapsele noastre sunt paralele cu solul.

soarta zero ger dub arning series

Dacă vrem să folosim o greutate, acesta este momentul să o ținem cu ambele mâini și să o ținem în timp ce lăsăm brațele să atârne înainte. Odată ce acest lucru este făcut, ne întoarcem la poziția inițială ridicându-ne încet și folosind glute.

APLICAȚIA WORLD CLASS

Continuăm să facem această succesiune de acțiuni de câte ori dorim repetări. Este foarte important să efectuați acest exercițiu fără a vă îndoi spatele.

slimming tummy tea

Greutatea greutății ar trebui să fie ușor peste greutatea pe care o putem ridica ridicând un braț drept în fața acestuia până când este orizontală cu solul și cu palma orientată în jos. Cum se face acest exercițiu? Efectuarea acestui exercițiu este simplă.

pierdere în greutate one căptușeală

Mai întâi, așezăm greutatea pe sol chiar în fața noastră, ne ridicăm și ne ținem picioarele puțin mai depărtate decât umerii noștri, cu vârfurile îndreptate ușor spre exterior.

Apoi, ne îndoim genunchii și ne coborâm ținându-ne spatele drept, așa cum am face într-o ghemuit, și apucăm ferm masa cu ambele mâini, ținând palmele îndreptate spre noi sau spre lateral, dacă folosim o halteră normală. Apoi, strângând mușchii pieptului și fără a îndoi spatele, ridicăm ușor trunchiul. Când brațele încep să se întoarcă spre noi, ne îndoim genunchii, păstrând spatele drept și ne pregătim să mai dăm o lovitură de șold.

Account Options

Efectuăm 3 seturi de 20 de repetări în acest fel, odihnindu-ne un minut și pierdere în greutate woodstock ga între ele. Dacă este prea mult efort, putem să ne odihnim câteva secunde mai mult sau să scădem puțin greutatea ganterei. Ridicarea pelviană Așezându-ne pe spate, ne îndoim genunchii suficient de mult, astfel încât tălpile picioarelor să fie ferm pe pământ.

Apoi, sprijinindu-ne pe omoplați, ridicăm pelvisul până când picioarele noastre formează două unghiuri de 90 de grade. Rularea cu metoda Tábata Alergarea mai mult de 40 de minute la alergare nu este cea mai eficientă pentru arderea grăsimilor.

Exerciții pentru arderea grăsimilor de acasă

Dacă doriți să vedeți rezultate bune într-un timp scurt, o opțiune foarte bună este metoda Tábata. Care este această metodă pentru a arde grăsimile?

Pentru a alerga și a arde grăsimi folosind metoda Tábata, idealul este, mai întâi, să vă încălziți făcând jogging timp de 5 sau 10 minute.

Odată ce timpul de odihnă a trecut, pierde greutatea milton keynes din nou timp de 20 de secunde și așa mai departe. Scopul este de a face 6 până la 8 sprinturi care rulează la maximum și, odată ce acest lucru este făcut, continuați să faceți jogging timp de 5 minute pentru a permite corpului să se adapteze din nou la calm.

Metoda Tábata este o resursă care o solicită, ceea ce ne face să ne cerem mult de noi înșine, dar poate fi folosit de oricine fără probleme de sănătate sesiuni de ardere a grăsimilor de sistemul cardiovascular.

Desigur, înainte și după fiecare ședință este necesar să vă hidratați foarte bine și este recomandabil să nu faceți acest exercițiu în două zile consecutive; Este recomandabil să vă odihniți timp sesiuni de ardere a grăsimilor minimum 48 de ore înainte de a utiliza din nou metoda Tábata.

Ce este HIIT ?

Bonus: fier Acesta nu este tocmai un exercițiu de ardere a grăsimilor, dar servește la tonifierea și menținerea în formă a multor mușchi ai corpului printr-un exercițiu foarte simplu. În plus, nu are nevoie de niciun echipament special, deci poate fi realizat aproape oriunde. Pentru a face acest lucru, ne întindem cu fața în jos pe o suprafață plană, menținând corpul drept și apoi ne ridicăm suficient pentru ca coatele și antebrațele să fie susținute ferm pe podea, paralele între ele, în timp ce forțăm abdominalele astfel încât toracele, care a fost înclinat, rămâne rigid.

  1. Magazin de pierdere în greutate exeter
  2. Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?
  3. Pierderea în greutate hipertensiune intracraniană
  4. Cele mai bune exerciții de ardere a grăsimilor cu greutăți |

În acest fel, ne punem toată greutatea pe antebrațe și pe bilele picioarelor și îndurăm. La început, putem încerca să rămânem așa timp de 15 secunde.

HIIT pentru scăderea în greutate: este cu adevărat eficient pentru arderea grăsimilor ?

Dacă este foarte ușor pentru noi, putem încerca să ținem așa un minut și jumătate, două sau trei minute. În plus, pentru a complica acest exercițiu și a-i înmulți potențialul de tonifiere, putem ridica ușor picioarele, luându-le alternativ de la sol și proiectându-le înapoi, menținându-le rigide.

Putem face acest exercițiu de 3 sau 4 ori, odihnindu-ne un minut și jumătate între fiecare serie. Niciunul dintre aceste exerciții de ardere a grăsimilor nu va fi eficient dacă le facem neglijând complet dieta noastră. Pentru a elimina tifonul din corpul nostru, este foarte important să nu ne consumăm în exces în carbohidrați și să reglăm și grăsimea din alimentele pe care le consumăm, deși este foarte important să includem alimente grase în dieta noastră, atâta timp cât acestea sunt sănătoase cum ar fi nuci și să nu abuzăm de ele.

Ațiputeafiinteresat