Somnul ajută la pierderea în greutate

DIETĂ ÎN SOMN: Cum să pierzi în greutate în timp ce dormi

Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important.

pamela reif pierdere în greutate

Durata recomandată de somn pentru adulți este între șapte și nouă ore pe noapte, însă mulți oameni dorm mult mai puțin de atât. O orhidee sălbatică a înflorit în Parcul Natural Putna Vrancea Cercetările au arătat că mai puține ore de somn decât cele recomandate sunt asociate cu o grăsime corporală mai mare, risc crescut de obezitate și pot influența cât de ușor o persoană poate pierde în greutate în timpul unei diete bazate pe deficit de calorii.

cu sa slabesti 10 kg

Un somn prea scurt rezultă în pierderea de masă musculară În mod normal, scopul pierderii în greutate este de a reduce grăsimea corporală în timp ce masa musculară este păstrată pe cât de mult posibil. Un somn prea scurt poate determina cât de multă grăsime este pierdută, precum și cât din masa musculară este păstrată în timpul unei diete restrictive. Un studiu a concluzionat că în jur de 5,5 ore de somn în fiecare noapte, timp de două săptămâni, în timpul unei diete restrictive, au dus la mai puțină grăsime corporală pierdută în comparație cu 8,5 ore de somn în fiecare noapte.

Sus Sfaturile privind atingerea unei greutati ideale se indreapta preponderent asupra alimentatiei sanatoase si a sportului. Sa mancati mai putin si sa va miscati mai mult nu este intotdeauna suficient, spun oamenii de stiinta, dintr-un motiv simplu din pricina efortului de a face fata responsabilitatilor zilnice, programului de la serviciu si sesiunilor de sport, este posibil sa nu aveti suficient timp pentru odihna.

Însă, această durată de somn a rezultat și în pierderea mai mare de masă musculară. Hormonii care influențează apetitul Există mai multe motive pentru care somnul mai scurt este asociat cu o greutate mai mare a corpului și pentru care afectează pierderea de kilograme.

pierde lamictal de greutate

Acestea variază de la schimbări de metabolism, apetit și până la alegerile alimentare. Totodată, somnul influențează doi hormoni importanți pentru corpul nostru și care au legătură cu apetitul, anume leptina și grelina. Cum poate duce lipsa de somn la creșterea în greutate Studii anterioare au arătat că limitarea somnului crește nivelul de grelină și îl reduce pe cel de leptină.

retete mancaruri de slabit

Așadar, această combinație ar crește apetitul unei persoane, astfel încât limitarea de calorii ar deveni mai dificil de suportat și ar putea face ca o persoană să mănânce în exces. În consecință, creșterea consumului de alimente din cauza schimbărilor hormonale ar putea rezulta în creșterea în greutate.

Dacă dormi suficient și mai puțin stres te poate ajuta să slăbești Autor: Nedelin Boyadzhiev Dacă doriți să vă creșteți șansele de a pierde în greutate, reduceți nivelul de suferință și dormiți suficient. Un nou studiu a constatat că persoanele care încearcă să slăbească în medie 5 kg au mai multe șanse să atingă acest obiectiv dacă sunt expuse la niveluri mai scăzute de stres și dorm între 6 și 8 ore pe noapte. Aproape de voluntari din Oregon și Washington au participat la studiu, care a măsurat dacă somnul, stresul, depresia, privirea la televizor și timpul în fața ecranului computerului au fost legate de pierderea în greutate. Studiile anterioare au găsit o legătură între acești factori și obezitate, dar feedbackul - cu pierderea în greutate, cu puține excepții, nu a fost căutat.

Asta înseamnă că, pe termen lung, lipsa de somn somnul ajută la pierderea în greutate putea duce la creșterea în greutate. Așa că, un somn bun și liniștit ar trebui să fie o prioritate.

dhaniya frunze pentru pierderea în greutate

Somnul influențează și glucoza serică De asemenea, cercetătorii au descoperit că zonele din creier responsabile cu recompense sunt mai active când vine vorba de hrană atunci când o persoană doarme puțin șase nopți cu doar patru ore dormite în comparație cu oamenii care dorm mai bine șase nopți cu nouă ori dormitescrie Science Alert.

Durata somnului mai influențează și metabolismul, în mod special glucoza serică. Atunci când consumăm alimente, corpurile noastre eliberează insulină, hormonul care ajută la procesarea glucozei din sânge.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Totuși, lipsa de somn poate afecta răspunsul la insulină al corpului, astfel reducând abilitatea sa de a procesa glucoza. Vă mai recomandăm să citiți și:.

Cercetarile demonstreaza ca lipsa somnului este asociata cu modificari negative ale metabolismului. Exista o legatura intre durata somnului si obezitate? Desi nu exista inca date suficiente in legatura cu somnul la copii, potrivit unui studiu, copiii care au dormit sub 7,5 ore pe noapte fata de recomandate au avut un risc de trei ori mai crescut de a deveni obezi in decurs de 5 ani. Studiile mai arata ca persoanele care dorm putin nu mananca sanatos.

Ațiputeafiinteresat