Sprint bun pentru pierderea de grăsime

sprint bun pentru pierderea de grăsime

My Fitness Hut - Arde grăsimi și gestionează pierderea în greutate Navetele rulează grăsimile mai repede Utilizați curse de transfer pentru a arde sprint bun pentru pierderea de grăsime mai repede și cu adevărat slab și pentru a vă tonifica corpul.

Cursele de navetă sunt arzătoare de grăsime dovedite și ar fi o mare schimbare de exerciții pentru dvs. Traseele de transfer sunt arzătoare eficiente de grăsime datorită a cel puțin trei mecanisme: 1.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Interval cardio - Cercetările au demonstrat că beneficiile exercițiului anaerob cum ar fi intervalul sprint cardio sunt superioare exercițiilor aerobice pentru pierderea de grăsime, fitness și sănătatea inimii. Viteza - Sprintingul activează fibrele musculare care se contorsionează mai voluminoase și mai bine formate. Aceste fibre musculare cu mișcare rapidă stau latente atunci când faceți sesiuni cardio cu ritm lent indiciu. Sprintul va arde cu adevărat grăsimea de pe fund, șolduri, coapse, ischiori și pe picioare.

Grăsimea va fi, de asemenea, arsă pe partea superioară a corpului.

sprint bun pentru pierderea de grăsime

Nu trebuie să fii rapid, ci doar să alergi finala finală pierdere în greutate de repede poți în timpul navetei. Schimbări bruște de direcție - Acest lucru adaugă mai multă intensitate unei forme de exercițiu altfel intense.

Alungă-ți burta

Navetele îți vor îmbunătăți echilibrul dinamic, puterea și coordonarea. Încercați aceste două navete în antrenamente pentru a arde mai multe grăsimi: Burghiu cu viteză rapidă sau burghiu cu conuri vezi imaginea de mai sus - Așezați trei conuri în linie dreaptă, la 5 metri distanță. Începeți cu o poziție de 2 sau 3 puncte la conul mijlociu.

sprint bun pentru pierderea de grăsime

Aleargă cât de repede poți către conul stâng 5 metri și atinge solul, aleargă cât de repede poți către conul drept 10 metri atinge solul și termină alergarea prin conul din mijloc. Aceasta este o repetare. Odihnește-te 1 minut între seturi. Faceți seturi pe sesiune de antrenament dacă faceți acest lucru pentru exerciții cardio.

Sprint pe conul de 5 curți și sprint înapoi la început.

Știința din spatele aerobului vs. anaerobului

Apoi, sprintează la conul de 10 metri și sprintează înapoi la început. La fel s-ar face și la conurile de 15, 20 și 30 de curți. Acesta este un set. Odihnește-te 2 minute între seturi. Faceți seturi.

sprint bun pentru pierderea de grăsime

Adăugați navete la mixul de exerciții și veți începe să vă vedeți corpul tonifiant mai repede. Asigurați-vă că și descărcați Antrenamente metabolice gratuite pentru arzătorul de grăsime și începe să-ți modelezi corpul mai repede!

Un cuvânt despre nutriție Există un motiv pentru care majoritatea oamenilor se feresc să ia scările la locul de muncă și de ce antrenorii din toată țara își fac sportivii să sprinteze în sus și în jos treptele stadionului: urcarea scărilor este o muncă grea pentru inima și mușchii tăi. StairMaster, o marcă pionieră în industria mașinilor de exerciții cu trepte, imită acea mișcare de urcare a scărilor. În timp ce exercițiul pe StairMaster are multe beneficii pentru sănătate, vă poate ajuta doar să reduceți grăsimea abdominală prin scăderea grăsimii corporale globale. Bacsis StairMaster vă poate ajuta să pierdeți grăsime în general, nu doar din zona abdominală. Poate fi mai mult sau mai puțin eficient, în funcție de dieta și regimul de antrenament.

Ațiputeafiinteresat